In onze kring zijn er geen selectie wedstrijden voor het kringkampioenschap.
Er moesten dus twee proeven gereden worden en de uitslagen zouden bijelkaar worden opgeteld.
Na een hele poos wachten werd er bekend gemaakt dat de 10 beste over de eerste twee ringen tegen de 10 beste over de andere twee ringen over moesten rijden.
Wie dat waren werd na anderhalf uur bekend gemaakt.
Ik zat daar niet bij. Oke dat kan.
Het ging tenslotte niet helemaal vlekkeloos na het incident met een startende, rokende en ronkende bus van de Jury.
Na bekendmaking ben ik nog even teruggelopen naar het secretariaat/rekenkamer om te kijken of zij al een lijst hadden met de volledige uitslagen.
Je weet immers maar nooit of er nog iemand afziet van het overrijden en je dan net toch mag starten
Het secretatariaat en de rekenkamer konden mij alleen geen inzage geven in de resultaten want die waren kwijt op dat moment?
Ik heb mij erbij neergelegd en ben nog even iemand anders gaan helpen.
Nu keek ik een paar uur later naar de uitslagen die eindelijk bekend waren
en nu blijkt dat ze een fout hebben gemaakt in de rekenkamer.
Op mijn coupon staan hele andere punten dan die hun gebruikt hebben.
Het komt er nu dus op neer dat ik wel mee had mogen overrijden
en dat nu dus iemand met minder punten mijn plaats heeft gekregen.
Dit alles omdat de rekenkamer mijn resultaten niet goed had overgenomen.
Ik ben dus wel wat teleurgesteld omdat ik dus wel een kans had moeten krijgen voor de regio.
Uiteraard heb ik direct nadat de uitslagen bekend gemaakt waren mijn beklag gedaan bij de organisatie.
Hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik vermoed dat hier verder niks mee gedaan word.
Toch heel vervelend als je je resultaten niet kunt controleren tijdens de wedstrijd zelf
en je er later achterkomt dat je het helemaal niet zo slecht gedaan had als dat het leek.
Is er iemand die ooit iets soortgelijks heeft meegemaakt en hoe is dat afgelopen?