Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
-
Want eigenlijk is het heel makkelijk
absque_dubio schreef:Rare vraag hoor, maar hoe komen jullie erop dat ze bij C een grote volte moet beginnen? Hierboven staat toch van X tot X. Dus dan lijkt me dat ze vanaf X een grote volte moet rijden? En daarna van X tot C, dus maakt ze toch anderhalve volte?
Of zie ik t verkeerd? Kan ook hoor..
wake_up schreef:absque_dubio schreef:Rare vraag hoor, maar hoe komen jullie erop dat ze bij C een grote volte moet beginnen? Hierboven staat toch van X tot X. Dus dan lijkt me dat ze vanaf X een grote volte moet rijden? En daarna van X tot C, dus maakt ze toch anderhalve volte?
Of zie ik t verkeerd? Kan ook hoor..
Het stuk in de proef begint met van C tot X halve grote volte links. Daarna komt de volte van X tot X en daarna halve grote volte links van X tot C, wat dus hetzelfde is als 2 grote voltes bij C maken, waarvan je van X tot X hals moet laten strekken

Tip voor de volgende keer: wat ook helpt is zélf even tekenen, een paar onderdelen eerder beginnen (of gewoon de hele proef), dan zie je 't vanzelf
Hebben ze er niet handig in gezet.