Ik zit op dit moment een beetje in een dilemma. Ik weet nou niet of ik zal gaan starten of niet. Ik heb nu ong 3/4 jaar een fjordenpaard en het rijden gaat super goed eigenlijk
Ze loopt mooi ontspannen goed aan mijn been en stelling gaat ook al steeds beter. In stap loopt ze zelfs mooi aan de teugel, in draf minder maar het begin is er al. Galop gaat nog niet zo goed, ze valt best vaak terug en het is nogal slordig. Misschien genoeg voor een 6je als we ons best doen. Iets veruimen kan ze niet, (lijkt me nodig voor middendraf?). Maar dat is niet het enige, Yesta ziet alles als ik ga buitenrijden en er is een boom afgezaagd, mevrouw moet meteen met haar oren strak naar voren zijwaarts met een grooooote boog eromheen. Ze is zeker niet gemeen, ze is gewoon een schatje, bokken, steigeren en op hol. Ze zou volgens mij niet eens weten hoe dat moet
Maar als ze op het concour ook alles zo eng vind, dan kan je niet echt ontspannen losrijden lijkt me
. Wat wel een voordeel is, als ze zich zo druk maakt ziet er prachtig uit, dan trekt ze haar meest intelligente koppie en draagt ze haar hals heel mooi. Verder moet je volgens mij voor de B vooral netjes op de letters rijden en laten merken dat je paard goed op je hulpen rijd. En kijken ze nog niet zo heel erg naar bijv de gangen oid van je pony. Ik heb iig 7 september onderlinge, waar ik me denk ik wel voor op ga geven. Dan kan ik altijd zien wat ze doet! En als jullie vinden dat ik wel moet starten, zal ik dan juist in binnen of buiten seizoen starten? ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje hebben begrepen..

groetjes Eileen
heb je in ieder geval wat wedstrijdervaring en kan je kijken of je al toe bent aan officieel starten. Succes
enne wat is HC eigenlijk?