ervaringen Comfort Line rijbroeken Ooteman

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

happy2014

ervaringen Comfort Line rijbroeken Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 13:01

Hallo, ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de Comfort Line rijbroeken. Ik wil de comfort line roze elite met leren zit van 89.95 aanschaffen, maar ben benieuwd hoe ze vallen. Ik heb normaal altijd de Cavallo Cartagho Blue label. heerlijke broek alleen de stof gaat nogal snel pillen. Ben benieuwd hoe ze vallen en of ze mooi blijven..

Marissaaa

Re: ervaringen Comfort Line rijbroeken Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 15:35

Ik heb een tweedehands Comfort Line broek, ook met leren zit. Ik vind het een geweldige rijbroek. Ik weet niet of hij veel is gebruikt voor ik hem kocht maar ik heb hem in ieder geval vrij intensief gebruikt voor ongeveer 2 jaar. Het leren gedeelte begint nu wel los te raken aan de voorkant. Totdat hij dus kapot ging was het m'n favoriete rijbroek, hij zit heel lekker en blijft mooi.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 15:37

bedankt voor je reactie. Valt hij klein? ik twijfel namelijk welke maat ik moet bestellen..

Marissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 08:08

Ik heb hem in maat 164, normaal heb ik maat 34 en ik ben 1.65. Je kunt ook gewoon twee verschilllende maten bestellen en eentje terugsturen als je echt twijfelt.

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:21

ze zitten lekker! alleen ik vind het niet super kwaliteit.
bij mij al een keer uitgescheurd (misschien te strak)
en ze verkleuren bij mij. dan is het gedeelte waar mijn sokken zitten nog de juiste kleuren en het andere gedeelte verkleurd, maar hier heeft niet iedereen last van. heb er nog nooit iemand anders over gehoord.

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:21

oja het is wel goede stretch stof. dus dat is wel fijn Lachen

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 07:20

ik ben ook wel benieuwd want ik heb momenteel ook een bestelling lopen voor 2 comfort line rijbroeken.
ik heb de maat besteld die ik altijd in mijn kleren heb dus maar even hopen dat t past.

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 07:25

Daar was ik ook erg benieuwd naar. Vind er namelijk best leuke broeken tussen zitten.
Misschien ga ik het ook maar eens wagen, haha

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 07:26

barbara28 schreef:
Hallo, ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de Comfort Line rijbroeken. Ik wil de comfort line roze elite met leren zit van 89.95 aanschaffen, maar ben benieuwd hoe ze vallen. Ik heb normaal altijd de Cavallo Cartagho Blue label. heerlijke broek alleen de stof gaat nogal snel pillen. Ben benieuwd hoe ze vallen en of ze mooi blijven..

Ik heb die ook Ja
Ik vind de broek heerlijk zitten, net zo lekker als mn cavallo, pikeur, eurosar broeken ..
Die van mij heb ik nu ik denk 3 weken ofzo dus qua kwaliteit kan ik niet beoordelen maar ik heb er nog 1 van comfort line, die heb ik 2 jaar geleden gekocht en is nu nogsteeds gaaf Ja
Voor het geld vind ik het iig ideale broeken !!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:35

Je kan de broek het beste vergelijken met de mondoni africa van Divoza. Ik vind de stof niet zo, te veel stretch en de kleur vervaagd snel.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:56

Ik vind hem best fijn. Fijune stretchstof en niet zweterig ofzo. Naar mijn idee vallen ze wel klein, ik heb een 44 nodig, terwijl ik vaak 42 heb van broeken.