Vorig jaar (nov. 2007) lag mijn oude zadel niet meer goed op mijn pony. Mijn pony is 1.54, heeft weinig schoft en is rondribbig. Erg moeilijk om een goed liggend zadel te vinden dus.
Na lang rondkijken en zoeken naar een zadelpasservice die thuis komt passen, was is gevallen voor de service van de Hypo. Deze gaven zelfs de service dat ze het zadel nogmaals bij je thuis kwamen opvullen/aanpassen.
De heer Godfried Broekman kwam een aantal zadels passen. Hij was erg aardig en heeft mij naar mijn idee erg goed geholpen. Toen heb ik een mooie Global gekocht. Nu (juli 2008) zijn de kussens zo plat geworden, dat ze weer moeten worden opgevuld. Dus ik de winkel Hypo de Veluwe bellen voor een afspraak. Deze verbond mij door met het hoofdkantoor, omdat (zeiden ze vaag) de service was veranderd.
Dus ik het hoofdkantoor bellen en de situatie aan de telefoniste uitgelegd. Toen zei ze dat de service was veranderd en dat ik mijn zadel wel kon afleveren bij de dichtstbijzijnste hypo. Dan zou ik mijn zadel voor een dagje kwijt zijn. Maar ik had de service van het gratis thuis passen vorig jaar bij mijn zadel gekregen, dat kunnen ze niet zomaar intrekken!!
Dus ik bleef ‘doorzeuren’ dat dit echt niet kon, en dat ze maar eens moest voorstellen als het haar zou overkomen. Toen ze voor de 3e keer ging overleggen met iemand anders was ze vergeten mij op ‘hold’ te zetten, dus ik kon gewoon horen wat zij over mij zij. Daar werd ik ook niet veel vrolijker van dus ik vroeg haar of zij mij kon doorverbinden met haar baas. Dit wou zij in eerste instantie niet doen, maar ik bleef doorzeuren.
Toen kreeg ik ineens haar baas aan de telefoon. Die zij dat ik gewoon mijn zadel bij een Hypo kon brengen en dan zou hij naar Rotterdam worden gestuurd om opgevuld te worden, dan was ik hem maar zo`n 2 weekjes kwijt.
2 WEEKJES???!!!???
Ik kan mijn zadel toch geen 2 weken missen?? En als hij daar wordt opgevuld en hij ligt weer niet goed, wat dan? Na een heleboel gezeur gaf hij eindelijk aan (en dat heeft echt wel zo`n 20 min. discussiëren gekost) dat zijn zadelpasservice (van Hans Zuidweg?) wel bij mij langs kon komen als hij in de buurt was.Ik snap niet dat zo om zo`n 50 euro zo moeilijk doen daar! En ik had toch ook gewoon gelijk? Ze kunnen die service niet zomaar intrekken?!
Nu maar eens afwachten of de zadelpasservice überhaupt wel op komt dagen! Wat een ongelofelijke kl*#$%te instelling hebben die mensen op het hoofdkantoor van de Hypo zeg!