Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
asfact schreef:de hele dag met hals vond ik niks omdat mijn paard kaal werd op zijn manenkam , dat was zonde , maar ze staan wel buiten nu met regendeken met hals maar die gaat straks weer af
Losse hals vind ik wel fijner trouwens. Ik heb het idee dat ze dan iets meer bewegingsvrijheid hebben. 
geen idee
deniejs schreef:nou bij mijn paard geen deken meer met hals, zijn hele manenkam is er toen afgeschuurd en ook had ik een gladde binnenkant, helpt dus niets!
sokje87 schreef:Als je voor een deken met hals gaat zou ik naar de Rambo's kijken. Die bevallen mij iig altijd erg goed omdat de binnenvoering glad is, en dus niet schuurt.
Ook gaan ze eeeeuwen mee.Losse hals vind ik wel fijner trouwens. Ik heb het idee dat ze dan iets meer bewegingsvrijheid hebben.
Leonieke schreef:deniejs schreef:nou bij mijn paard geen deken meer met hals, zijn hele manenkam is er toen afgeschuurd en ook had ik een gladde binnenkant, helpt dus niets!
Ik heb hier met mijn paard geen last van.
Manen goed schoon en glad houden. Als ze vuil worden gaat het plakken en dat schuurt inderdaad makkelijk.
deniejs schreef:nou bij mijn paard geen deken meer met hals, zijn hele manenkam is er toen afgeschuurd en ook had ik een gladde binnenkant, helpt dus niets!