Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxx schreef:Ik stuur altijd gewoon de coupons op zonder vantevoren te bellen of te mailen. Anders wordt het wedstrijdsecretairaat helemaal gek! Als er geen plaats meer is staat dat normaal gesproken op startlijsten.nl aangegeven. Ik bel alleen wel eens voor de zekerheid als ik vlak voor de sluitingsdatum nog wil inschrijven.
Natuurlijk kan het een keer fout gaan met opgestuurde coupons, maar dat ben ik in al die jaren dat ik wedstrijden rij toch nog niet vaak tegengekomen hoor. Bellen voor je in wilt schrijven en bellen om te vragen of ze aangekomen zijn lijkt me niet erg praktisch. Als je een concours hebt met 200 deelnemers, dan heeft het wedstrijdsecretariaat dus 400 telefoontjes te verwerken. Plus nog alle telefoontjes die je na het plaatsen van de startlijsten krijgt. Lijkt me een beetje onbegonnen werk voor een vrijwilliger die ook nog zijn/haar gewone werk en bezigheden heeft (want het zijn natuurlijk gewoon vaak vrijwilligers die dit doen).
Ik ken het! Bellen op de gekste tijden, briefjes met de meest bijzondere verzoeken!