Startkaart aanvragen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_nadesh

Startkaart aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 21:46

Nou kom ik weer ik ben de laatste week niet naar mijn les geweest omdat ik totaal geen zin had om te rijden met de hitte.
Ik zou die dag mijn startkaart aanvragen had al kopie's van de hele paspoort enz gemaakt zoals het op de knhs site stond nja dus ik ben niet geweest & dan kom ik weer met de vraag kan ik ook een startkaart via internet aanvragen want ben dus eindelijk zover om oficieel te starten met mijn eigen paard.
Haha!

love_nadesh

Re: Startkaart aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 21:57

Niemand?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:59

Nee dat kan niet!

Je kan alleen een startkaart aanvragen als je lid bent van een KNHS rijvereniging. Vervolgens is het afhankelijk van de vereniging waarbij je bent aangesloten of je zelf een startkaart kan aanvragen bij de KNHS of dat dat via je vereniging gaat.

Wanneer je zelf een startkaart kan aanvragen, moet je wel bij je rijvereniging een aanvraag formulier opvragen en deze kan je vervolgens faxen naar 0577 - 40 82 48, mailen naar ledenadministratie@knhs.nl of per post sturen naar:

KNHS
T.a.v. afdeling Ledenadministratie
Postbus 3040
3850 CA Ermelo

(bron: knhs.nl)

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 22:06

Ja myn manege is der wel lid van maar ik kan dus 6 weekjes wachten voordat ik mijn startkaart kan aanvragen want dan heb ik pas weer les. :/

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:10

love_nadesh schreef:
Ja myn manege is der wel lid van maar ik kan dus 6 weekjes wachten voordat ik mijn startkaart kan aanvragen want dan heb ik pas weer les. :/

Je kan diegene toch bellen die daar over gaat (van je rijverenging) zo heb ik het ook gedaan, vervolgens alles in een envelop en terug sturen (naar die diegene van je vereniging)..had binnen 4 weken mijn startkaart!