commentaar op manier van rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

commentaar op manier van rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 10:52

Hoi,
ik weet niet of de titel een beetje klopt, maar dit is mijn vraag:
Ik vind het erg moeilijk om mijn benen stil te houden bij het doorzitten en de gallop.
Het gaat al steeds beter.
Wat mij opvalt is dat ik hier op een wedstrijd nog nooit wat over te horen heb gekregen.
Ik vroeg me dus af of je als jury ook let op de manier van rijden van de ruiter.
Dat je een cijfer voor je houding krijg weet ik, maar wat als de ruiter goed zit, maar erg in de mond hangt?
Letten jullie al jury daar ook op?

Roos

OJa,ik weet niet of het hier moet of ergens anders

Qimm

Re: commentaar op manier van rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:55

tinkerXXlufX schreef:
Ik vroeg me dus af of je als jury ook let op de manier van rijden van de ruiter.
Dat je een cijfer voor je houding krijg weet ik, maar wat als de ruiter goed zit, maar erg in de mond hangt?

dat is toch gewoon het zelfde?

_10_

Re: commentaar op manier van rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 12:15

Ja hier wordt op gelet, maar waarschijnlijk (misschien) is het minder storend dan jij denkt??
Ik geef in principe alleen commentaar op de houding en zit indien de ruiter het paard in de weg zit/erg scheef zit.
Had vanmorgen nog een combinatie in de ring met een zeer onrustig onderbeen, prikte het paard ook steeds flink bij, dan zet ik wel commentaar op de protocol.