Hoe zelf tussenschot maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vickelientje

Hoe zelf tussenschot maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 09:30

Wij hebben een oude Weijer opgeknapt. Het is een 1 3/4 paards trailer en het is de bedoeling dat er 2 shetten in vervoerd gaan worden en op den duur afwisselend ook één groot paard.

Nu willen we zelf het tussenschot maken, omdat dat kant en klaar nogal prijzig is en ons geld is n beetje op nu Vork Het tussenschot moet iig te verwijderen zijn, zodat er ook 1 paard in kan (dus zonder uitstekende delen bv in de bodem).

Wie kan mij vertellen hoe dat moet? Liefst met duidelijke foto's...

Alvast bedankt!

ikke

Re: Hoe zelf tussenschot maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:40

Kom even de kunst afkijken.
Ik heb RVS bussen laten maken en die in de bodem gemonteerd. Tesamen met de voorstang houdt dit het tussenschot keurig op z'n plaats.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 10:36

@ikke; bedankt vd uitnodiging... zal het onthouden voor als we nog in de buurt komen.
Heb je er geen foto oid van?
Ik neem aan dat je er dus niet onderuit komt om een gat te moeten maken in de bodem, klopt dat?

Onze trailerman heeft gister zo'n rvs ding laten zien wat zij gebruiken in de bodem... die kan ik dus zo daar ophalen.
Maar ik snap niet helemaal hoe je dat dan bevestigt Blond

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:43

Vickelientje schreef:
@ikke; bedankt vd uitnodiging... zal het onthouden voor als we nog in de buurt komen.
Heb je er geen foto oid van?
Ik neem aan dat je er dus niet onderuit komt om een gat te moeten maken in de bodem, klopt dat?

Onze trailerman heeft gister zo'n rvs ding laten zien wat zij gebruiken in de bodem... die kan ik dus zo daar ophalen.
Maar ik snap niet helemaal hoe je dat dan bevestigt Blond

Ik zal eens kijken of ik foto's heb, maar dat wordt weekend, dus even geduld aub.