Petrie elegance... kapotte rits

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Petrie elegance... kapotte rits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 21:17

Tsja... Zij zijn groot en ik is klein! heb mijn elegance's nu vanaf november 2007.
En nu heeft de rits het een beetje begeven, eerst kon die helemaal niet meer open of dicht, hij zat echt vast Clown na wat wrikken ging hij wel open en was te zien dat de rits op de plooi bij de enkel los was gekomen van de stof (het plastic gedeelte van de rits dus) Waarschijnlijk omdat de rits daar altijd in een bochtje loopt... door de plooi. Scheve mond
Met wat handig naaiwerk doet de rits het nu weer... maar ik wil toch even terug naar de winkel, aangezien die dingen niet eens 9 maanden oud zijn Nagelbijten / Gniffelen
Ik behandel mijn laarsjes altijd goed en heb niet aan de rits lopen trekken oid Haha!

Daarom mijn vraag, zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met de rits bij deze laarzen?

jodphur2006

Re: Petrie elegance... kapotte rits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 06:38

Hoi,

Ik heb de Petrie Elegance nu ongevaar 1,5 jaar, rij 1x per week, soms 2x per week, geen wedstrijden. Nog geen enkel probleem met de rits gehad. Wel inderdaad het plooitje bij binnenkant enkel. Ik poets wel na elke les even de rits gewoon met de zwarte poetsborstel om te voorkomen dat zand de rits beschadigt.

Verder blijven ze gelukkig supemooi, maar dat mag ook wel voor dat geld.

c_alsemgeest

Re: Petrie elegance... kapotte rits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 07:20

ja dat is nog wel een verschil... ik rij elke dag twee paarden Knipoog
Met 1x per week zijn ze na 3 jaar ook nog wel goed denk ik Haha!