Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Om eerlijk te zijn kijk ik er nooit op, als ik 10 wp heb ga ik gewoon over. Devato schreef:Dat kan heel lang duren, ik denk meestal 1 a 2 maanden... Ik zou het zelf bijhouden, niet op de site van de KNHS letten. Ik adviseer sowieso om alle coupons te bewaren, sommige vereningen sturen ze gewoon niet op naar de KNHS... Bizar, maar ik heb het wel eens meegemaakt... Als je je coupons bewaart, heb je altijd bewijs van de winstpunten die je hebt gereden. Als je dan bij 10 winstpunten overgaat en de KNHS claimt dat je er pas 9 hebt, of zoiets dergelijks, kun je de coupons opsturen/doorfaxen als bewijs.
Otje schreef:ja puntjes worden wel eens vergeten bij de KNHS, daarom bewaar ik ook de coupons, voorgaande jaren nooit problemen mee gehad maar nu alleen in 2008 toch al 3 puntjes die nooit geregistreerd zijn
CD28 schreef:Devato schreef:Dat kan heel lang duren, ik denk meestal 1 a 2 maanden... Ik zou het zelf bijhouden, niet op de site van de KNHS letten. Ik adviseer sowieso om alle coupons te bewaren, sommige vereningen sturen ze gewoon niet op naar de KNHS... Bizar, maar ik heb het wel eens meegemaakt... Als je je coupons bewaart, heb je altijd bewijs van de winstpunten die je hebt gereden. Als je dan bij 10 winstpunten overgaat en de KNHS claimt dat je er pas 9 hebt, of zoiets dergelijks, kun je de coupons opsturen/doorfaxen als bewijs.
Dat is niet waar dan is er ergens wat fout gegaan. De verenigingen zijn verplicht dit mee te geven met de federatievertegenwoordiger. Indien deze eerder weg gaat en dit dus niet mee kan nemen moeten ze dit zelf opsturen. Zo niet dan krijgen ze van de knhs bericht dat het nog niet binnen is.
Maar bewaren zou ik ze sowieso dan heb je in ieder geval bewijs dat je hem gehaald hebt. Kijk trouwens altijd even of de naam van de jury wel op de coupon staat. Anders is je wp niet geldig.
maar nieuwe dingen zijn altijd leuk!