Wanneer WP bij KNHS op de site?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martie

Wanneer WP bij KNHS op de site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 13:25

Hoe lang duurt het ongeveer tussen het rijden van je wedstrijd en het moment dat je je winstpunten op de KNHS-website kan zien? Mijn dochter heeft 14 juni haar eerste wedstrijd gereden en heeft inmiddels twee winstpunten. Nu zijn we heel benieuwd hoe lang het duurt dat je dit op 'mijn knhs' kan terugvinden.

Joto

Re: Wanneer WP bij KNHS op de site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:27

Oh dat kan nog wel een tijdje duren. Kan Ik heb er wel eens 2 a 3 maand op moeten wachten, komt vanzelf.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 14:11

Huilen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 14:13

Ik zou zelf niet zo letten op de site van de KNHS Knipoog Om eerlijk te zijn kijk ik er nooit op, als ik 10 wp heb ga ik gewoon over.

Devato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 15:01

Dat kan heel lang duren, ik denk meestal 1 a 2 maanden... Ik zou het zelf bijhouden, niet op de site van de KNHS letten. Ik adviseer sowieso om alle coupons te bewaren, sommige vereningen sturen ze gewoon niet op naar de KNHS... Bizar, maar ik heb het wel eens meegemaakt... Als je je coupons bewaart, heb je altijd bewijs van de winstpunten die je hebt gereden. Als je dan bij 10 winstpunten overgaat en de KNHS claimt dat je er pas 9 hebt, of zoiets dergelijks, kun je de coupons opsturen/doorfaxen als bewijs.

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 16:28

Devato schreef:
Dat kan heel lang duren, ik denk meestal 1 a 2 maanden... Ik zou het zelf bijhouden, niet op de site van de KNHS letten. Ik adviseer sowieso om alle coupons te bewaren, sommige vereningen sturen ze gewoon niet op naar de KNHS... Bizar, maar ik heb het wel eens meegemaakt... Als je je coupons bewaart, heb je altijd bewijs van de winstpunten die je hebt gereden. Als je dan bij 10 winstpunten overgaat en de KNHS claimt dat je er pas 9 hebt, of zoiets dergelijks, kun je de coupons opsturen/doorfaxen als bewijs.

Dat is niet waar dan is er ergens wat fout gegaan. De verenigingen zijn verplicht dit mee te geven met de federatievertegenwoordiger. Indien deze eerder weg gaat en dit dus niet mee kan nemen moeten ze dit zelf opsturen. Zo niet dan krijgen ze van de knhs bericht dat het nog niet binnen is.

Maar bewaren zou ik ze sowieso dan heb je in ieder geval bewijs dat je hem gehaald hebt. Kijk trouwens altijd even of de naam van de jury wel op de coupon staat. Anders is je wp niet geldig.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 21:52

Bedankt allemaal!
We bewaren de coupons in een mooi mapje. Ook de tip om te kijken of de naam van de jury er op staat is een goede, daar had ik niet bij stilgestaan.
Verder gaat het ons er eigenlijk vooral om dat we het leuk vinden om de punten te kunnen zien omdat ze nog maar net start en we trots zijn op de behaalde puntjes. Nu weten we tenminste dat het een tijdje kan duren en dat dus niet alle coupons zijn zoekgeraakt. Gewoon maar braaf nog even wachten dan... Haha!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:50

mijn ervaring is 3 tot 5 weken ... de laatste bijgewerkte standen momenteel bij ons is tot 6 juni ... dus misschien staat het volgende week erop, Martie

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:47

Volgens mij klopt het ook niet helemaal..
Want ik rijd nu al bijna 2 maanden geen wedstrijden meer met Wisky.. heb 22 wp's alleen op de KNHS site staat 20 wp's en die is 1 juni bijgewerkt..

Het duurt bij mij heel lang

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 13:05

ja puntjes worden wel eens vergeten bij de KNHS, daarom bewaar ik ook de coupons, voorgaande jaren nooit problemen mee gehad maar nu alleen in 2008 toch al 3 puntjes die nooit geregistreerd zijn Nors opkijken

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 14:04

Otje schreef:
ja puntjes worden wel eens vergeten bij de KNHS, daarom bewaar ik ook de coupons, voorgaande jaren nooit problemen mee gehad maar nu alleen in 2008 toch al 3 puntjes die nooit geregistreerd zijn Nors opkijken

Ik heb ook al mijn coupons nog Ja

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:27

Dat zou ook wel heel stom zijn als je ze weggooid Bloos

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:59

Soms zijn ze er heel snel mee, soms duurt het een paar weken of maanden...

Devato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:18

CD28 schreef:
Devato schreef:

Dat is niet waar dan is er ergens wat fout gegaan. De verenigingen zijn verplicht dit mee te geven met de federatievertegenwoordiger. Indien deze eerder weg gaat en dit dus niet mee kan nemen moeten ze dit zelf opsturen. Zo niet dan krijgen ze van de knhs bericht dat het nog niet binnen is.

Maar bewaren zou ik ze sowieso dan heb je in ieder geval bewijs dat je hem gehaald hebt. Kijk trouwens altijd even of de naam van de jury wel op de coupon staat. Anders is je wp niet geldig.

Tsja, het is erg jammer dat het niet zo hoort, maar het is wel eens gebeurt dat mijn WPs niet zijn doorgekomen. Ik heb het toen aan andere mensen gevraagd en toen bleek dat minstens 3 anderen ook geen WPs hadden van deze wedstrijd. Misschien heeft de KNHS ze het wel laten weten, maar na 3/4 maanden waren de WPs er nog niet, dus dan is het wel een érg langzaam proces.
Maar goed, dit heeft niet meer zoveel te maken met de website van de KNHS.

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 22:22

Bij mijn dochter is de stand bijgewerkt tot en met 7 juni. De punt die ze 14 juni behaalde staat er bij haar ook nog niet op, maar dat zal vast niet zo lang meer duren!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 22:44

Dat biedt hoop, we blijven gewoon steeds kijken. Waarschijnlijk zijn we gewoon te ijdel en wordt dat nu afgestraft Tong uitsteken maar nieuwe dingen zijn altijd leuk!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 12:28

Bij mij minimaal 3 weken na me wedstrijd. Dan staan ze er pas op. Ik vind het wel jammer, maar je kan het ook niet anders verwachten als je 15.000 tot 20.000 coupons per week binnen krijgt.