Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manonaaaahh schreef:Ik vind persoonlijk een vliegenmasker met neusstuk een beetje overdreven . Vliegen zitten vooral rond de ogen, en niet zozeer op de neus!
Ik zou zijn neusje lekker vrij houden, zodat je hem niet belemmerd!
miesie schreef:Ik heb momenteel een eczeemdeken alleen die ligt niet zo lekker.. Hij schuift naar 1 kant waardoor hij heel erg schuurt tussen zijn benen en daardoor bijna open ligt. Ik doe hem af en toe een paar dagen om en dan weer een hele tijd niet ivm de schuurplekken..
Het is een everline, op het eerste oog ligt hij goed, maar blijkbaar is de pasvorm niet helemaal goed voor mijn pony.. Maar die krengen zijn zo duur, dat ik het niet echt aandurf om weer zoveel geld uit te geven voor zo'n deken, die misschien weer niet helemaal goed ligt.
Zat eraan te denken om een vliegendeken met hals te kopen.. Of heeft dat niet zoveel nut als een eczeemdeken denk je?
manonaaaahh schreef:Ik vind persoonlijk een vliegenmasker met neusstuk een beetje overdreven . Vliegen zitten vooral rond de ogen, en niet zozeer op de neus!
Ik zou zijn neusje lekker vrij houden, zodat je hem niet belemmerd!

behalve dat de zon er op brand en de vellen eraan hangen?
(althans hier dan)
miesie schreef:Zat eraan te denken om een vliegendeken met hals te kopen.. Of heeft dat niet zoveel nut als een eczeemdeken denk je?
!
.