Ik weet dat dit wel is een hele lastige zoektocht zou kunnen zijn, en dat het waarschijnlijk zo goed als onmogelijk is om dit paard te vinden. Maar toch zou ik het graag willen proberen.
Ik ben opzoek naar een donkerbruine ruin/hengst(weet niet of hij gecastreerd is)
Het paard is geboren in 2005 in Broek in Waterland op stal Baco.(ik geloof rond eind juni/ of begin juli ofzo)
Het was toen een zeer bijdehand veulen die geen halster omwilde en je anders het hele erf liet zien, tot dat hij afgespeend werd. Toen was het echt een lieverd die niemand kwaad deed.
Hij is daar gebleven tot ongeveer mei 2006. Toen is hij er weggehaalt.
Hij werd op stal gewoon Jack/Jackie genoemt, dus zijn naam zal daar iets van hebben.
Zijn moeder heet Utopia, (ook niet echt een makkelijke merrie geloof ik)
Vader zou ik echt niet weten.
Hij heeft aftekeningen op hoofd en benen, die zijn op de foto's te zien.
De reden dat ik dit paard zoek is dat mijn zusje hem in de tijd dat hij afgespeend was tot dat hij wegging heeft verzorgt en nooit echt afscheid van hem heeft kunnen nemen.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het met hem gaat, en misschien al onder het zadel is.
Opzich zou dat al genoeg zijn, langskomen om echt te kijken is opzich geen eis ofzo.
De foto's zijn niet echt duidelijk, maar de foto's die ik van hem had zijn helaas verloren gegaan vanwege gecrashte computer, ik heb dus alleen deze nog. Maar je zou hier in ieder geval de aftekeningen op kunnen bekijken.
Ken je dit paard of is hij inmiddels misschien van jou? Dan hoor ik dat graag.

Hier is het de donkerbruine, helemal rechts.

De donkerbruine, 2e van rechts. deze foto is meer bedoeld voor de aftekeningen.
Helaas heb ik dus niet meer foto's, misschien dat ik daar via via nog aan kan komen, stel je twijfelt of je hem kent.