zijdelingse kussens maken in vrachtwagen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

zijdelingse kussens maken in vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 16:33

hey iedereen

Ik wil graag zo'n kussens maken aan de zijkanten waar mijn paard tegen staat in de vrachtwagen, net zoals in een trailer.
Ik veronderstel dat ik daarvoor "skai" moet hebben (dat nep-leer) en dikke mousse.

Heeft iemand dit al zelf gedaan (bij vrachtwagen of trailer, maakt niet uit) en zoja, hoe? Lachen

alvast bedankt!

ikke

Re: zijdelingse kussens maken in vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:50

Moet je een setje hebben? ik heb hier nog wel twee kussens liggen uit een oude trailer (wrak voor onderdelen). Voor gebruik misschien niet meer geschikt, maar dan kun je ze gewoon namaken.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 18:05

Ik vrees ervoor dat dat te ver gaat zijn (zo'n 200km) Maar wel bedankt voor het aanbod.
Je brengt me wel op een goed idee!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 07:04

Wij hebben ze zelf gemaakt van inderdaad skai en van dat spul waar je ook zitkussens van maakt. Wij hadden de kussens 15 cm dik uiteindelijk, lengte was over het hele vak, alleen ze waren niet zo hoog. Alleen op valhoogte gehangen, kussens waren 30 cm hoog, dit was genoeg. Was overigens in een vrachtwagen, en op een middenvak.
Inmiddels zijn de kussens eruit, desbetreffende pony die ze nodig had gaat niet meer mee.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 12:58

ok thanks. Het is bij mij ook in de vrachtwagen en ga het maken op het tussenschot. Ze heeft er namelijk een plank uitgeduwd. Dus dat tussenschot gaan we verzetten, zodat ze meer plaats heeft en dan de kussens erop.

Impssble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 09:09

In sommige trailers zit het er al in. Misschien kun je een trailerbouwer bellen?

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:14

Het is voor mijn vrachtwagen. Maar ik kan idd altijd wel eens bij de dealer van trailers langsgaan Ja