Amigo / Mikey (verkocht via Wetland horses)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pinopics

Amigo / Mikey (verkocht via Wetland horses)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 14:05

Afbeelding
Wie o wie o wie kan mij verder helpen??
Ik ben op zoek naar de oude pony van een vriendin van mij!

Het gaat om een donker bruine/zwarte (vooral in de winter) New Forest pony van zo'n 1.38m.
Het is een ruin... aftekeningen: klein kolletje en wat witte stipjes op z'n voorbenen als gevolg van mok die hij ooit heeft gehad! In de tijd dat hij van mijn vriendin was heette hij Amigo, zij heeft hem jaren geleden verkocht aan familie Graveland uit Haastrecht, waar hij ook een aantal jaren heeft gestaan. Daar werd hij Mikey (weet niet of je het zo schrijft) genoemd. Familie Graveland heeft hem zo'n 3,5/4 jaar geleden via Wetland Horses uit Stolwijk verkocht aan een particulier en daarna ben ik het spoor bijster! Amigo/Mikey is Z dressuur getraind op een dressuurstal in Haastrecht en zal nu zo rond de 20 jaar zijn!
We willen graag weten hoe het is met hem en waar hij nu is!! Ik weet dat het weinig info is maar ik hoop dat misschien iemand die dit leest hier iets in herkent!
Uiteraard heb ik Wetland Horses gebeld maar die kon 't zich niet herinneren en de familie Graveland heeft nooit geweten aan wie hij verkocht is omdat ze dat uitbesteed hadden!!
Ook al is de aanknoping nog zo klein, ik hoor het heeeel graag!!

Gr. Wendy

Judje

Re: Amigo / Mikey (verkocht via Wetland horses)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 14:31

Aangezien er al een ander topic op [OV] staat over dit paard gaat dit topic op slot.