Op 1 november ben ik bij Van Huet in Houten geweest om leren rijlaarzen aan te laten meten. Ik heb bolle kuiten, dus pas helaas niet in de standaard-maten. Maar goed; laarzen aan laten meten, werd prima geholpen, de helft aanbetaald, en de laarzen zouden maximaal 6 weken later klaar zijn. Maar, aangezien hij het niet zo druk had, zou dat waarschijnlijk al eerder lukken. Uiterlijk half December zou ik mijn laarzen dus op kunnen halen.
Helaas in december niets gehoord. Tijdens mijn kest-vakantie nog gebeld, maar helaas was het niet gelukt om mijn laarzen nog voor kerst af te krijgen. De eerste week van januari zou ik aan de beurt zijn. Ik was nog redelijk koel, en begreep het toen allemaal nog wel. Goed, eerste week van januari weer niets gehoord. Weer gebeld, en oh jeetje, wat hadden ze het druk bij Van Huet. Op donderdag 9 januari zouden ze ECHT ECHT ECHT klaar zijn. Maar helaas, afgelopen donderdag niets gehoord. Vandaag weer gebeld, en nu meldt deze grapjas doodleuk dat het deze week ook niet meer gaat lukken!! Ik ben echt woest! Heb veel geld aanbetaald (150 euro) ben echt ruim op tijd geweest met bestellen, nu is hij al anderhalve maand TE LAAT met leveren, en nu zegt hij dat hij net nog niet klaar heeft? Over een kleine twee weken heb ik wedstrijd. Ik krijg die laarzen nooit meer ingelopen, ALS ik ze al voor die datum krijg. Laat staan dat ik er een beetje aan gewend ben met rijden, want het is een wereld van verschil als je het met chaps vergelijkt. Hij zou het een en ander uitzoeken en me vandaag nog terugbellen. Ik heb hem vanmorgen aan de lijn gehad, en nu (kwart voor vijf) nog niets gehoord.
Echt furieus ben ik. Straks kan ik mijn eerste wedstrijdje bij mijn nieuwe vereniging gelijk weer gaan afzeggen, lekkere indruk laat dat achter. Kost me ook nog geld.......
Bah! Sorry hoor, maar moest even mijn gal spuwen.
Die kl*te Van Huet!