Altijd alles merk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Altijd alles merk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 20:42

Hee,

Hebben jullie altijd alles merk?
Ik heb gewoon rijlaarzen van de Welkoop(of Boerenbond, simpelweg omdat ik ze maar eens in de 2 maanden gebruik, en ik het dan zonde vind om er dan veel voor te betalen.

Kuskus

Erna_

Re: Altijd alles merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:04

Nee, met alles wat ik heb voor mezelf en voor mijn paard, heb ik eigenlijk alleen maar gekeken of het goed past en of het duurzaam materiaal is.

Ze zeggen wel: goedkoop is duurkoop, maar ik heb het maar al te vaak andersom meegemaakt: dure merkartikelen die na een week al uit elkaar vielen.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:07

Ja.. eigenlijk wel altijd..
Ik koop eigenlijk alleen de duurdere spullen.. Waarom: Kwaliteit en goede pasvorm...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:08

Nee, ik koop wat me degelijke kwaliteit lijkt. Ik kom er proefondervindelijk wel achter wat bij me past - dat hoeven anderen (zoals fabrikanten) niet voor mij te doen!

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:10

ik koop nooit merken. Ik weet niet eens wat dé merken zijn voor paarden. Ik kijk of het in mijn budget zit en of het past, mooi is een extraatje. Wel als ik veel keuze heb en er is bv iets een paar euro duurder, maar wel pakken mooier, dan koop ik dat wel.

Kiimmiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:49

Een prijs zegt niet alles over een product, maar het materiaal, dus is het van leer of kunststof.
Meestal is een goedkoper merk ook beter, dus ik zeg ook niet dat het altijd zo is! Kijk gewoon waarvan het gemaakt is en vraag eventueel mensen die dit product ook hebben over hun ervaring ermee Knipoog

Zelf heb ik btw ook gewoon goedkope laarzen en rijbroek aangezien ik misschien 1x in de 3 maanden rijd Nagelbijten / Gniffelen

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:51

soms heb ik dure merken spullen en soms het goedkoopste van het goedkoopste. Hangt er vanaf wat het fijnst is. Naar wat voor merk erop staat of hoe duur het is kijk ik eigenlijk niet zo..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:54

Meestal heb ik spullen van HH of Pagony..niet duur en voor mij een goede kwaliteit.Heb maar 1 duur merk en dat is Global..heb daar een regendeken van.

Lindy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:59

Hoeft van mij niet. Als het maar mooi is Clown

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:08

kijk eerst naar hoe het eruit ziet en kleur, en dan naar de prijs, vind ik het te duur koop ik het niet, als ik het dan echt heel mooi vind koop ik het soms.
Ligt ook aan de kwaliteit Knipoog

VINED

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:04

ik koop nooit alleen maar om het merk,als ik het mooi vind koop ik het gewoon Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:11

Ik ben echt helemaal geen merken mens, ik kijk gewoon wat ik mooi vind en wat de prijs-kwaliteit verhouding is.
Staat die me aan dan koop ik het product, zo niet dan laat ik het liggen. Sowieso koop ik ook veel tweedehands. Lachen

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:15

Ik vind het vooral belangrijk dat iets functioneel is, en dat ik het mooi vind. Als er merk op staat, prima, staat er niks op, nog beter (want dat scheelt aanzienlijk in de prijs, niet geheel onbelangrijk).

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:17

Voor mij moet het functioneel zijn en kwaliteit hebben, of er dan een merkje op staat of niet maakt mij niet uit. Ik ga iig niet bewust een Anky pad kopen, vind ik echt te duur, zeker in verhouding met prijs/kwaliteit.

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:25

k heb spullen van merken ma ook spullen van ht goedkopere
hangt ook echt vd kwaliteit af

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:36

Ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding.

Voor mij maakt een merk niet veel uit,heb ook geen vast merk.Zolang het maar degelijk is en de kwaliteit goed is.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:41

Ik kijk naar wat ik mooi vind, de kwaliteit en de prijs..
Merk, tja, ik heb liever wel één merk, maar het hoefd geen bekend merk te zijn zoals anky oid..

Het verschilt trouwens per product of ik merk neem ja of nee..

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:54

Meestal wel: omdat een goede pasvorm en kwaliteit voor mij voorop staan. De belangrijkste dingen zoals een zadel, dekjes & voor mij rijbroeken, laarzen en een cap koop ik altijd wel van een merk. Niet zozeer om het merk, maar meer om de pasvorm en de kwaliteit. Dat er dan een merkje aan zit, het zij zo.

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:26

Innepin schreef:
Nee, met alles wat ik heb voor mezelf en voor mijn paard, heb ik eigenlijk alleen maar gekeken of het goed past en of het duurzaam materiaal is.

Ze zeggen wel: goedkoop is duurkoop, maar ik heb het maar al te vaak andersom meegemaakt: dure merkartikelen die na een week al uit elkaar vielen.

ben ik het ook mee eens Ja

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:11

Bijna altijd wel. De keren dat ik het niet heb gedaan en voor goedkoop ben gegaan, kreeg ik er bijna altijd spijt van omdat het snel kapot was, vervormde of anderszins.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:13

Urielle schreef:
Bijna altijd wel. De keren dat ik het niet heb gedaan en voor goedkoop ben gegaan, kreeg ik er bijna altijd spijt van omdat het snel kapot was, vervormde of anderszins.

Ja, hoewel ik de laatste tijd ook erg veel spullen van BR heb.
Die blijven ook netjes.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:22

Heelvaak wel,

Ik heb eigenlijk heelveel HH
En 1 zweepje van de boerenbond.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:28

Guetta schreef:
Urielle schreef:

Ja, hoewel ik de laatste tijd ook erg veel spullen van BR heb.
Die blijven ook netjes.

vind jij BR geen goed merk dan?
Ik ben er zelf heel tevreden over.. Knipoog

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:30

Ik heb alles merk ja, maar niet om het merk. Ik vind het gewoon eng om iets te kopen zonder merk omdat ik dan vaak niet weet wat de ervaringen hiermee zijn en of het goede kwaliteit is. Van merken die ik ken (ik kies dus niet iets met gewoon een merk..ik moet het merk kennen) weet ik wat de kwaliteiten zijn, wat ik kan verwachten. Dat is wel fijn. Mijn laarzen of in mijn geval jophurs hoef ik niet te weten wat voor merk het is, die van mij heb ik tweedehands voor vijf euro van een meisje op de manege overgekocht, zijn rubberen en de lekkerst zittende ooit!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:10

Ik heb vaak Harry's Horse, maar ik hoef niet per se met merk te lopen, als ik wat leuks zie koop ik het haha