Misschien is het dom, misschien ook niet maar ik vroeg me af waarom spring-juryleden eigenlijk geen commentaar geven op onze springcoupons!?
Doen ze dit niet om dat veel mensen hun spring coupon niet ophalen of omdat er slecht commentaar valt te geven?
Ik denk dat sommige mensen die bijv. last hebben van een weigering, er veel aan hebben als er commentaar wordt gegeven op de coupon!
Misschien komt de weigering wel totstand doordat je een te laag grond tempo hebt, je hem te scheef aanrijd of doordat je zelf niet genoeg bij rijd.
Ook kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld balken tikt en er een reden achter zit (bijv. te vroeg afzetten) en je hebt dit zelf niet door. Dan is het toch fijn als je je coupon krijgt en je ziet waar je aan kan werken en hoe het komt dat je fouten maakt (Tuurlijk ligt het niet altijd ergens aan, maar als een jurylid ziet waar het aanligt is het toch fijn als je dat terug kan vinden op je coupon)?
Ik vind dat je net zoals bij de dressuur gewoon tips moet krijgen, dat krijg je toch ook als je springles hebt? Dan helpen ze je toch ook?
Wat vinden jullie hiervan?
Let me know!