[PG] Gezocht Welsh Grenadier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yv_on

[PG] Gezocht Welsh Grenadier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:07

Ik ben op zoek naar mijn oude welsh b ruin Grenadier, misschien dat hij nu anders heet. kleur vos met bles. leeftijd zal nu ong 12/13 zijn.Hij is verkocht door iemand uit Peize naar Zuidlaren en van Zuidlaren waarschijnlijk naar nederlandse mensen in Duitsland. Hij liep bij mij altijd voor de kar maar misschien dat er nu op gereden word. De vader van deze pony heet Blethni Puck.Ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat.

yv_on

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 21:51

yv_on schreef:
Ik ben op zoek naar mijn oude welsh b ruin Grenadier, misschien dat hij nu anders heet. kleur vos met bles. leeftijd zal nu ong 12/13 zijn.Hij is verkocht door iemand uit Peize naar Zuidlaren en van Zuidlaren waarschijnlijk naar nederlandse mensen in Duitsland. Hij liep bij mij altijd voor de kar maar misschien dat er nu op gereden word. De vader van deze pony heet Blethni Puck.Ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat.

Op deze oproep kan een slotje ik heb Grenadier terug gevonden hij staat in finland vandaar dat niemand op bokt hem gezien had. *D

Tanja

Re: [PG] Gezocht Welsh Grenadier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:18

Bij deze dan het slotje.