Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) spinet schreef:ja dat is natuurlijk een ander verhaal. als dat zo zou zijn met mijn paard doe ik het ook niet hoor. Maar 3 weken geleden was er onderlinge wedstrijd op een hele andere locatie. Nou je had ze samen op deb aan moeten zien rijden. Bijrijdster grote smile, paard vrolijk open en oren naar voren
Vjestagirl schreef:spinet schreef:ja dat is natuurlijk een ander verhaal. als dat zo zou zijn met mijn paard doe ik het ook niet hoor. Maar 3 weken geleden was er onderlinge wedstrijd op een hele andere locatie. Nou je had ze samen op deb aan moeten zien rijden. Bijrijdster grote smile, paard vrolijk open en oren naar voren
Mijn paard gaat alle kanten op omdat ze overal bang voor is en van schrikt. Ze is heel gevoelig voor haar ruiter, dus als die gespannen is is zij het ook. Vervolgens krijgt ze op haar donder omdat ze zich 'slecht' gedraagd. Waarom zou ik haar dat aan doen?
casperrr schreef:Overigens zijn we nu richting de Z aan het trainen, de eigenaresse heeft het alleen maar over hoe gaaf dat wel niet is. Lijkt mij echt prachtig om je eigen paard een Z ring in te zien gaan....
(terwijl ze hem gekocht heeft als recreatiefries![]()
![]()
)

DiegoWendy schreef:Ja, waarom niet?
Mijn bijrijdster en ik hebben allebei een F proefje op hem gedaan paar weken geleden,
is toch hartstikke leuk...
Zou niet weten waarom het niet zou kunnen?
Mijn bijrijdster vond het geloof ik ook echt Super!