Instructrice vond dat ik zeker gewoon moest gaan. (hoe haalde ik het in mn hoofd om het te vragen, zo kwam het over

En jeetje wat was het lang geleden dat ik zo zenuwachtig was zeg!! Normaal ben ik wel wat gespannen, maar niet eens echt zenuwachtig...
Bij het inrijden liep ze al lekker rond en laag, daarna opgepakt, alles voelde goed aan. Alleen toen ik nog even de eenvoudige galopwissels doornam werd ze weer erg heet. En begon te dribbelen, maar alles verder lekker.
Nou eerste proef, alle drafoefeningen gingen wel goed, had niet anders verwacht. Alleen bij achterwaarts kreeg ik haar even niet naar voren. Was het knopje kwijt

En ze sprong 1x verkeerd aan in galop na een eenvoudige wissel. En natuurlijk wat dribbelen.
Verder liep alles goed, zelfs beter dan verwacht.
Tweede proef eigenlijk dezelfde dingetjes die minder gingen. Geen grove fouten.
Kreeg zelfs van veel mensen te horen dat ze weer lekker liep, lekker door het lijf.
En toen de prijs uitreiking, en toen gebeurde het, kreeg de punten te zien.
Dat was even schrikken

Eh niet echt hoge punten!! Een winstpunt had ik niet verwacht maar dit....
Punten durf ik niet eens te noemen. Laat ik het zo zeggen, in de M2 reed ik nog hoger......
Maar ja, ben alweer van de schrik bekomen. Zelf ben ik zeer tevreden, heb veel complimenten gehad. En tja de rest komt wel weer..
En ik moet toch even zeggen dat ik zeer trots op mijn paardje, ze liep zeer braaf!