. Maar wat ik wilde vragen is; is dit gedrag te wijten aan dat ze misschien hengstig is of aan het worden is? Ze is heel ongehoorzaam en slecht aan het been. Terwijl dit anders nooit zo is. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar wat ik wilde vragen is; is dit gedrag te wijten aan dat ze misschien hengstig is of aan het worden is? Ze is heel ongehoorzaam en slecht aan het been. Terwijl dit anders nooit zo is.
... Ik kan er makkelijk naast zitten, maar als vergelijk hoe jouw pony zich gedraagd met mijn merrie, denk ik niet dat het hengstigheid is.
) Maar echt neit langer dan een week! Hij doet denk ik gewoon vervelend als het zo door gaat. Gewoon aan het werk zetten en het hem soms even moeilijk maken zodat hij misschien wat beter bij de les blijft
. En misschien moet ze iid wennen aan het feit dat ze soms ook alleen in de bak is en niet achter anderen aan kan sjokken.
. Had gehoopt dat het minder werd doordat ze nu een veulen heeft gehad maar nee hoor
.