Ik had een vraagje; Ik woon in groningen maar rijd meestal in drenthe, maar ik wil graag mee doen met de regiokampioenschappen van groningen. Maar alle jaren ervoor reed ik altijd mee met drenthe, mag ik als ik mee rijd met de groningse ook mee rijden met de selecties van de drentse.
Het ligt eraan bij welke vereniging je lid bent. Een vereniging hoort altijd bij 1 provincie. Je kunt wel meedoen met selecties en kringkampioenschappen van Groningen, maar je resultaten gelden niet. Die gelden alleen als je selecties rijdt van Drenthe.
Je punten tellen pas mee voor het kampioenschap als je in de kring waar je vereniging bij hoort start. Dus als jij lid bent van een vereniging in Drenthe kan je alleen bij die kring voor het kampioenschap mee starten.
Ik vind het best raar want heb altijd voor een manege in groningen gereden en deed altijd mee met de drentse kampioenschappen, en daar is nooit wat van gezegt? Maar nu rij ik voor een manege in drenthe en mag ik dan niet met de groningse mee doen? Het lijkt mij toch precies hetzelfde.
Als je rijvereniging en/of ponyclub bij Drenthe hoort mag je meedoen aan de regiokampioenschappen van Drenthe. Is je rijvereniging en/of ponyclub lid van Groningen mag je meedoen aan de regiokampioenschappen van Groningen.
ligt eraan welke regio je lid bent;) als je lid bent van drenthe kan ej alleen de ddrenthse kampioenschappe rijden en als je lid bent van groningen dan kan je alleen voor gronnigen uit kome.