Eurostar Klara

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Rianne

Eurostar Klara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 16:07

hoi,
ik heb nu een paar maand de Eurostar Klara en die begon al vrij snel te pluizen. heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt! Clown

eefje_rudmer

Re: Eurostar Klara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:09

dat gebeurt als je de klittenbandjes niet aan elkaar vast maakt tijdens het wassen. dan blijft het aan de broek kleven en dan krijg je die pluisjes. je houdt ze het mooiste door binnenstebuiten te wassen en de klittenbandjes aan elkaar vast te maken.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:12

ik heb dat probleem met de eurostar klarissa.. zelfde broek alleen leren zitvlak.. oja ook met me witte en dat is wel een klara..
je kan er zachtjes over heen gaan met een scherp scheermesje maar dan wordt je broek wel dun.. als je het vaak doet..
ik ben er trouwens achter gekomen dat het door de klitteband van me chaps komt...

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 16:14

ik doe hem altijd binnenstebuiten, en het is eigenlijk vooral boven bij mijn broek, bij de rits, en bij de kniën, dus dat komt niet door de klittebandjes lijkt me? maar iig bedankt voor de tip!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:22

Ik heb dit ook, ook met de klara. Ik was hem altijd binnenstebuiten met de ritsen + knoop dicht en het klittenband ook dicht maar nog heb je er een beetje last van. Als je het niet dicht doet word het nog erger dus je kunt het beter wel doen.

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:27

Ik heb hier ook een klarissa en die gaat toch alweer een hele poos mee.
Maar hier geen pluisjes op de broek

Inderdaad binnenste buiten wassen en alles goed dichtmaken moet al wat kunnen schelen.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 21:27

er bestaan ook pilkammetjes, weet iemand waar je deze kunt halen?ben namelijk wel benieuwd, misschien helpt dat! Clown

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:29

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:11

Ik heb 7 eurostar Klara broeken maar ben hier juist zeer over te spreken Ja

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:01

Ik heb 2 Eurostar Klara. Ik vind het superfijne broeken maar bij mij pluizen ze ook. De een wat minder dan de ander. Ik was ze ook altijd binnestebuiten met het klittenband dicht, maar ze pluizen toch.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:03

Ik had er eentje en die heb ik teruggebracht omdat hij pluisde en nu doet de vervangende broek dat ook. Maar ik heb niet echt vrienden gemaakt bij de ruitersportzaak waar ik hem heb gekocht, dus ik durf er nu niet meer mee terug te gaan...

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:10

eilleen333 schreef:
Ik had er eentje en die heb ik teruggebracht omdat hij pluisde en nu doet de vervangende broek dat ook. Maar ik heb niet echt vrienden gemaakt bij de ruitersportzaak waar ik hem heb gekocht, dus ik durf er nu niet meer mee terug te gaan...

Hier ook de witte wedstrijdbroek van mijn dochter teruggebracht en een nieuwe gekregen en wederom hetzelfde probleem. Dat ding pluist werkelijk overal. Zitvlak, rand van de bodywarmer staat in dr broek, plek vd zweep op de bovenbeen, knieholten waar de laarzen eindigen. Ding ziet er niet uit Boos!
Ik vind het werkelijk drama-broeken en naar mijn idee is het bij de witte broeken veel erger dan bij andere kleuren, want ze heeft ook een grijze en bruine en daarbij is het veel minder erg terwijl die veel meer gedragen worden.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:11

Ik heb een bruine... Maar ik denk dat ik een vriendin vraag ermee terug te gaan. Het wordt steeds erger... En die broek koste mooi wel 70 euro...

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:19

Ik heb idd hetzelfde probleem met de Eurostar Klara. Ik heb er eentje die ik al jaren heb en daar heb ik het niet mee. Ga er toch echt mee terug want hij wordt binnenste buiten gewassen het klittenband vast en ook nog eens in een waszak.
Bij Mr. Ed raden ze het zelfs af om deze rijbroek te kopen daar zeggen ze meteen al dat hij gaat pluizen. (Die van mij daar niet gekocht maar stalgenoot werd het afgeraden)
Je kan dus gewoon terug gaan naar de ruitersportzaak.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:59

Ik heb er ook een, en die zit echt heerlijk. Ik heb hem ong. driekwart jaar en hij pluist nauwelijks.
Jammer dat hij er maar in zo weinig kleuren is, want anders zou i er zo een paar bij willen.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 14:12

Da's idd jammer dat ze ze niet in meer kleuren hebben Knipoog Ik heb nu namelijk alle kleuren al die dr wel van zijn Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:48

djoeka schreef:
eilleen333 schreef:

Hier ook de witte wedstrijdbroek van mijn dochter teruggebracht en een nieuwe gekregen en wederom hetzelfde probleem. Dat ding pluist werkelijk overal. Zitvlak, rand van de bodywarmer staat in dr broek, plek vd zweep op de bovenbeen, knieholten waar de laarzen eindigen. Ding ziet er niet uit Boos!
Ik vind het werkelijk drama-broeken en naar mijn idee is het bij de witte broeken veel erger dan bij andere kleuren, want ze heeft ook een grijze en bruine en daarbij is het veel minder erg terwijl die veel meer gedragen worden.

Das toch wel apart, want ik heb ook een witte en deze pluist dus absoluut niet.
Daarnaast heb ik ook nog een grijze en een mocca, waarvan de grijze ook niet pluist (en is al 4 jaar!) en de mocca lichtelijk wel.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:29

Ik heb er ook een, een lichtblauwe, en die heeft om precies te zijn 3 pluisjes op m'n bovenbeen.. Die zitten er al vanaf dag 2 (eigen schuld, blijven hangen aan een kat geloof ik Tong uitsteken ), en ik heb de broek al bijna 2 jaar denk ik... Voor de rest nooit pluisjes, vind het superfijne broeken!

*ik heb trouwens de Klarissa, maar is dezelfde stof als de Klara*

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:03

misschien een tipje: je hebt van die apparaatjes (te koop bij de blokker) die de pillen van je broek halen. is een soort van ehh scherp molentje dat als je over je broek of trui gaat het pluisje eraf snijdt. Lekker duidelijk maar in ieder geval te koop bij de blokker!

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:50

Heb het met de eurostar diana

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 13:08

monsterina schreef:
misschien een tipje: je hebt van die apparaatjes (te koop bij de blokker) die de pillen van je broek halen. is een soort van ehh scherp molentje dat als je over je broek of trui gaat het pluisje eraf snijdt. Lekker duidelijk maar in ieder geval te koop bij de blokker!

bedankt voor de tip, zal eens informeren bij de blokker:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:18

Ik heb er totaal geen last van, dat komt omdat mijn moeder altijd zegt "Klittenbandjes dicht, anders was ik het niet uit, dan gaat hij kapot en dan blijf ik bezig met nieuwe kopen"

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:19

Bij die van mij komt het niet door het klitteband. Het zit op mijn heup. Mijn jas zit hoger, dus dat kan het ook niet zijn. Ben ook nergens langsgeschuurd ofzo.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:06

Ik heb het ook altijd op de heup Eileen. Volgesn mij komt het omdat je met opstijgen langs het zadel afschuurt ofzo?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:50

Met mijn linkerheup? Tong uitsteken Dat vind ik toch wel erg knap.

Maar ach, het valt niet zo heel erg op en als het wel gaat opvallen haal ik de pluisjes wel weg Lachen .