Ik heb wel eens gereden met een rijbroek met (nep) lederen zitvlak. Nu vond ik dit best fijn rijden, maar ik vond het erg vervelend dat er ook leder aan de binnenkant van mijn been was. Vooral omdat ik dan mijn knieen niet zo vrij kon bewegen als anders.
Weten jullie ook of er rijbroeken zijn waarvan het zitvlak wel van leder is maar de binnenkant van je been niet??
Had zelf ookal even gezocht, maar kan het nergens vinden...
Jaa, die zijn er! Volgens mij wel iniedegeval.. Dat zijn broeken die alleen eeen rond leer bij je kont hebben en voor de rest niet. Ik heb ze toen gewoon in de winkel gezien, maar ik moet zeggen dat dat ook al wel weer een tijdje geleden was.. Misschien kun je in een wikkelkeurige ruitershop vragen of die broeken nog verkocht worden!
Ik reed gister sinds en lange tijd weer mét zitvak, maar ik vond het juist irritant bij mijn kont.. Die zat voor mijn gevoel echt vast geplakt aan het zadel!
Hmm zal het de moeite waard zijn om eens te proberen? Het is wel veel geld om even te proberen... Had zelf wel rijbroeken met kunstleder, maar heb ik allemaal weg gegeven omdat ik het bij de knie zo vervelend vond..
Ja die bedoelde ik! Ik weet niet meer waar ik hem gezien heb.. Zou het echt niet meer weten..
Ik vind dat rondje op je kont er alleen een beetje raar uit zien. Maarja, als je het echt lekkerder vind zitten, dan moet je daar natuurlijk niet naar kijken.
Maar ik denk dat het zeker wel het proberen waard is hoor! Eurostrar broeken blijven over het algemeen ook altijd wel heel mooi, dus het is wel je geld waard vind ik!
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het lijkt als ik hem aan heb! Ik woon vlakbij Divoza, maar zij hadden hem niet op de website staan, dus ik zal er zo even naar toe rijden als ik vrij ben.. Hoop dat ze hem hebben. Ik heb al wel de Domino, dat is dezelfde maar dan zonder lederen zitvlak.. hahaha hoop niet dat ik echt zo'n giga ronde bips van krijg!