Wat moet ik doen???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

damiano

Wat moet ik doen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:47

Weet niet echt, waar ik met mijn vraag terecht moet. Ach gut
Dus ik probeer het zo goed mogelijk uit te legen.
Mijn paard Wanda is nu sinds de 1 juni drachtig. Haha! Haha! Haha!
Eindelijk is het gelukt.
Ze staat nu voor het moment in de wei in het deckstation waar ze nu sind april was.
Ze staat met een andere merrie, waar het echt super mee gaat. De een kan niet zonder de andere. Knipoog
Niet echt goed voor mij, omdat ik nu normaal weer terug moet naar mijn stal, waar ze met 2 ruine en 4 merries staat.
Er zijn 2 merries die echt een beetje agressief zijn, en ik ben bang, als ik haar nu terug op de wei zet, dat mein Wanda door de stress haar veulentje verliest. Dus mijn vraag is, wat moet ik doen. Haar daar nog laten staan waar ze staat, tot ze haar 3 maand gehaalt heeft, of nu einde Juni naar mijn stal terug gaan??? Ach gut
Ik weet dat het een domme vraag is, maar sinds dat ze drachtig is, ben ik echt heel voorzichtig geworden. Of heb ik het verkeerd???
Het is wel een tamelijk rustige merrie, en op het deckstation hebben ze gezegd dat je werkelijk alles met haar kan doen.
Dus, ik hoop iemand kan mij hierop raad geven, en sorry voor het lange verhaal. Bloos

cissy

Re: Wat moet ik doen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:27

je zult toch een keer terug moeten en je kunt haar niet altijd laten staan, bij dekstation is het heel normaal hoor dat merries komen en gaan, ik zou me niet zo'n zorgen maken, de natuur regelt dat zelf wel. En anders vraag je toch of jouw merrie op je eigen stal even een paar dagen met een stroomdraadje ertussen mag wennen?

damiano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 08:24

Daar heb je gelijk!!!
Ik zal het even met de eigenaar erover hebben.
Want mijn probleem zijn de 2 merries in onze stall. En die slaan in het begin uit, en ze proberen te bijten. Dus ik zal hem vragen of het mogelijk is, het even een stukje af te zeten. Het probleem is, dat ze allemaal op een heel groote wei bei elkaar staan. Maar is het dan niet beter haar die 3 maanden op het deckstation te geven????

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:29

TAO-->OPG