Gaan ze lang mee? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gaan ze lang mee? aliealie schreef:Na veel passen en verkeerde keuzes heb ik nu de Anky rijbroek gevonden. Ik vind 'm wel erg prijzig en ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden over de kwaliteit en levensduur van deze broeken?![]()
![]()
Gaan ze lang mee?
zeiden ze dat dat kwam omdat ik te wild opsteeg

lupa schreef:aliealie schreef:Na veel passen en verkeerde keuzes heb ik nu de Anky rijbroek gevonden. Ik vind 'm wel erg prijzig en ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden over de kwaliteit en levensduur van deze broeken?![]()
![]()
Gaan ze lang mee?
ik heb er ook een gehad maar dat was vast een verkeerde want die viel al meteen uit elkaar![]()
alle naden lieten los en toen ik ermee terug ging kreeg ik geen nieuwe want het argument was dat ik ermee had gesprongen en daar waren die broeken niet voor!![]()
toen ik uitlegde dat ik al meteen met opstijgen in mijn onderbroek zatzeiden ze dat dat kwam omdat ik te wild opsteeg
![]()
dus voor mij geen anky broek meer maar een kennis van mij zweert erbij!

Absurt bedrag.
aliealie schreef:wel heel vreemd trouwens dat je niet met die broeken zou kunnen springen!!

creative schreef:Ik heb mijn Anky broek jaren gehad, maar was wel erg verkleurd en pluizig geworden. Het zijn wel hele fijne rijbroeken.
En gisteren heb ik als vervanger een Pikeur Montana gekocht, ik ben benieuwd hoe die bevalt.
lupa schreef:aliealie schreef:Na veel passen en verkeerde keuzes heb ik nu de Anky rijbroek gevonden. Ik vind 'm wel erg prijzig en ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden over de kwaliteit en levensduur van deze broeken?![]()
![]()
Gaan ze lang mee?
ik heb er ook een gehad maar dat was vast een verkeerde want die viel al meteen uit elkaar![]()
alle naden lieten los en toen ik ermee terug ging kreeg ik geen nieuwe want het argument was dat ik ermee had gesprongen en daar waren die broeken niet voor!![]()
toen ik uitlegde dat ik al meteen met opstijgen in mijn onderbroek zatzeiden ze dat dat kwam omdat ik te wild opsteeg
![]()
dus voor mij geen anky broek meer maar een kennis van mij zweert erbij!