Vrijwillig proef beeïndigen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Denica

Vrijwillig proef beeïndigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 22:05

Ik heb het regelement al zitten doorlezen, maar daaruit maak ik dus op dat er geen verliespunten meer worden toegekend aan het vrijwillig beeïndigen van een proef. Alleen vind ik het er dus niet heel duidelijk staan. Dacht datik van anderen wel eens gehoord had dat je dan verliespunten kreeg. Hoe zit dit nu eigenlijk?

Want het is toch best krom als je gewoon geen verlies krijgt door het beeïndigen van je proef, dan kan je namelijk nog beter gewoon afgroeten als het super slecht gaat om zo een verliespunt te ontlopen.

Er staat in het regelement: "een combinatie die wegens uitsluiting de ring moet verlaten krijgt 2 verliespunten, met uitzondering in geval van:
- kreupelheid van het paard
- vrijwillige verlating van de ring
- enz, enz. "

Dorien66

Re: Vrijwillig proef beeïndigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:09

De regels zijn sinds kort inderdaad zo dat je bij vrijwillig verlaten geen verliespunten meer krijgt. Vriendin van mij heeft een paar weken geleden 2x een proef vrijwillig verlaten (wel afgroeten!!!) en kreeg inderdaad geen verliespunten. Toen ze het een jaar geleden een keertje deed kreeg ze wel verliespunten.

Sim

Re: Vrijwillig proef beeïndigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:37

Denica schreef:
Er staat in het regelement: "een combinatie die wegens uitsluiting de ring moet verlaten krijgt 2 verliespunten, met uitzondering in geval van:
- kreupelheid van het paard
- vrijwillige verlating van de ring
- enz, enz. "

Wat vind je hier niet duidelijk aan dan?
Duidelijker omschreven kan toch niet....Bij vrijwillig verlaten dus geen verliespunten.