ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij misschien tips kan geven.
Mijn paardje heeft iets nieuws uitgevonden, namelijk dat als ze in de trailer staat, en we zijn niet aan het rijden, dus ze moet gewoon even wachten, dan duwt ze haar hoofd/nek onder de voorste stang omdat ze dan makkelijker bij het hooi komt.
Ze raakt niet in paniek oid, maar ze weet dus ook niet meer hoe ze terug omhoog moet komen
Ik moet haar dus helemaal eruit halen en dan weer terug er in zetten, en dan doet ze t na een paar minuten weer.
We hebben het hooi op een hoopje in de neus van de trailer liggen, we kunnen helaas geen hooinet of zak er neer hangen omdat ze daaraan moet trekken en dan loopt ze wat achteruit omdat ze het anders er niet uitgetrokken krijgt, en dat gaat dus niet.
Mijn vriend wilde misschien een soort vanbakje voor in de trailer maken of hangen om daar het hooi in te doen,zodat ze niet meer van onder er aan kan en dus wel over de stang moet, wil ze het uit het bakje plukken.
Hebben jullie misschien ook nog andere tips, of iemand ervaring hiermee?
Het is dus niet dat ze in paniek gaat,maar het is gewoon nogal vervelend, en antwoorden als: geen hooi meer geven. Daar heb ik ook niks aan....
Alvast bedankt!

?