[EG] Roos van Veecaten, Bruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dilaila

[EG] Roos van Veecaten, Bruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 11:13

Hallo,
Ik ben opzoek naar Jeanette Salomon.
Ze is een oude eigenaresse van Roos van Veecaten.
Jeanette zal ergens achter in de 30 zijn, heeft een paard gekocht: draco (van Darco) en woonde in Amesvoort. Ik weet niet of ze daar nu nog woont.
Jeanette heeft Roos altijd gestald in Sheerenbroek (omg Zwolle). Is toen verhuisd van stal en later roos helemaal verkocht. Heeft Draco er voor weer gekocht en toen ben ik het spoor kwijt geraakt.

Roos van veecaten is een bruine KWPN merrie rond de 10 jaar.
Toen ze verkocht was hadden die eigenaren een hele site over Roos. Deze site bestaat niet meer dus ik neem aan dat ze verkocht is. Het was een drukke merrie. Hield van springen, klein kolletje, eigenwijs hoofdje. stokmaat rond de 1,65.

Ik zou graag weten hoe het met jeanette gaat. Ook zou het fijn zijn als ik wat van Roos hoor.

marcella95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 13:18

ik heb een veulen van roos van veecaten(inmiddels 7 jaar oud) dat paard hebben wij nu ong. 2 jaar. Toen wij dat veulen kochten stond de moeder (roos van veecaten) nog gewoon op die stal. ik verwacht dat de eigenaar roos nu ook nog wel zou hebben. ik weet niet of je nog geintreseerd bent??

dilaila

Re: [EG] Roos van Veecaten, Bruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 17:02

Oh ja heel graag! Is dat heel toevallig Viva? Toen ze daar stond, bedoel je daarmee in sheerenbroek?