''Grotere wedstrijden'' , waar ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

''Grotere wedstrijden'' , waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 23:10

Hallo bokkers !

Nu ook weer terug van de Almelose Ruiterdagen , en eigelijk is dit tóch wel heel erg leuk voor de ponyruiters , een aantal zijn flink fanatiek , en de andere rijden gewoon lekker hun rondje , maar ik zou graag willen weten of er nog meer van dit soort 'evenementen' op de kalender staan ! Bijvoorbeeld ook weer een aantal nachtjes slapen , of evt. gewoon een héél groot concour waar de concurrentie wat sterker is (hier in NH is het allemaal een beetje uitgedund Knipoog ) , kortom een wedstrijd waar je ervaring op doet ! Of weet iemand anders nog leuke wedstrijden waar je aan mee kunt doen om je te selecteren oid ?

Almelose Ruiterdagen
Texelweekend
Hartog Trophy is bekend , maar het zou leuk zijn als het hele groepje van de ponyclub meekan !

Ik ben benieuwd !

Valyra

Re: ''Grotere wedstrijden'' , waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:06

In de buurt van almelose ruiterdagen is er vanaf oktober ook altijd twentecup dat zijn 4 wedstrijden op verschillende datums die je kunt rijden ook voor finale en met springen voor finale in expo on horse! Is ook altijd wel veel deelname alleen is het wel anders als almelo want dit is al binnen en er zijn 4 wedstrijden in 2 maanden gepland. Verder is er net in markelo een meerdaags concour geweest. Ook is er meestal veel opgave bij geesteren (geen meerdaags concour maar wel veel goede tegenstanders meestal) succes met verder uitzoeken!

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:05

Ik weet dat je met pinksteren de Achterhoekse Paardedagen hebt, in Zelhem! Dit is ook een nationaal concours. Geloof dat er ook wel mogelijkheden bestaan om te overnachten, maar het fijne weet ik er niet van.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 09:53

Voor de pony's is er in oktober een meerdags concours in Geldrop en in december in Wierden. Voor meer concurentie moet je meestal in Brabant en Limburg zijn.
Verder ben ik niet meer zo thuis in de pony sport.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:54

In Brielle is er een tweedaags grasconcours, zie link in mijn onderschrift.

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:59

Misschien CH Schoorl. Is erg groot en is 2 dagen.
Ik dacht 19/20 Juli.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 15:45

ik weet niet wanneer het is, maar er is ook indoor wierden, is 1 dag maar is wel een nationaal ponyconcour geloof ik. volgens mij doen daar ook wel goeien aan mee.

succes iig

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:37

Kootwijk heeft ook altijd een groot ponyconcours..

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:32

In Roosendaal hebben ze ook een groot meerdaags concours. Zou je even op startlijsten moeten kijken.