Hallo,
Ik ben al een lange tijd op zoek naar mijn oude paardje Chanel.
Ik heb haar ongeveer 2,5 jaar geleden verkocht, de mensen aan wie ik haar had verkocht hadden haar weer door verkocht i.v.m dat het niet klikte tussen hun dochter en Chanel.
Chanel is toen bij een ander gezin terecht gekomen, maar die hebben haar helaas weer moeten terug geven aan de mensen aan wie ik haar had verkocht omdat ze te sterk was voor hun kids.
Ik heb toen contact met hun opgenomen en hun zeiden dat ze haar hadden verkocht aan iemand in (Misschien Handelstal) in Belgie en dat ze niet wisten waar ze precies naar toe was gegaan maar dat ze erop vertrouwde dat het wel goed zou gaan met Chanel.
Terwijl zei mij beloofd hadden dat ik altijd mocht weten waar Chanel terecht zou komen en contact zou mogen houden.
Ik heb hier heel veel verdriet van, en zou zo graag willen weten hoe het met haar gaat en of ze eventueel nog wel leeft!!
Hier wat gegevens van haar:
Naam: Chanel
Leeftijd: Nu 20/21 jaar (1 Jan 1987)
Schofthoogte: 1.62
Kleur: Bruin met zwarte manen en staart.
Ras: Kwpner
Geslacht: Merrie
Karakter: Super lief, en betrouwbaar, ook heel erg lief voor andere kinderen en dieren, Kunnen zelfs kinderen op rijden in de bak maar is buiten erg sterk en wat schrikachtig.
Heeft op een manege gelopen in Denhaag MadurodamManege (heb ik haar gekocht).
Ik hoop echt dat iemand weet waar ze is, of heeft u haar zelf?
Wilt u dan A.U.B contact met mij opnemen want ik mis haar heel erg (wil haar niet terug maar wil alleen zo graag weten hoe het met haar is en waar ze nu staat.)
Hoop snel wat te horen.
Groetjes Samantha