eerste wedstrijd, niet op startlijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jokonootje

eerste wedstrijd, niet op startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 09:15

Eindelijk was het dan zover. Joep was wedstrijdklaar en gelukkig niet kreupel geweest nog. Was een ontzettende opluchting want meneer was voor zijn pensioen altijd kreupel voor een wedstrijd en was daardoor ook met pensioen gestuurd.
Ik had me opgegeven voor een kringwedstrijd. Alleen stond ik nog niet op de startlijst elke keer als ik naar de startlijst keek. Misschien moest ik er nog bij komen wist ik veel. Vandaag zou de startlijst definitief worden dus ik net weer gekeken blijk ik er helemaal niet op te staan.

Komt dit nu omdat mijn rijvereniging mij niet opgegeven heeft? of komt dit doordat ik mijn coupons vergeten ben op te sturen? Er stonden nog meer mensen op de lijst waarbij onder startcoupons ontvangen een nee stond. Dus lijkt mij dat de fout hier bij de rijvereniging ligt toch?

Niet dat ik haar de schuld ga geven maar toch baal ik hier wel van hard voor gewerkt om eindelijk te kunnen starten en valt mijn eerste wedstrijd zo in het water...

Sabbientje

Re: eerste wedstrijd, niet op startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:18

Kun je niet gewoon naar de rijvereniging bellen en het navragen?

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:20

Gewoon even bellen of mailen, en vragen of je er nog bij kan

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:21

Als je al niet op de voorlopige lijst stond, dan had ik op dat moment al aan de bel getrokken. Maar daar gaat het nu niet om. Ik zou inderdaad even naar de wedstrijdorganisatie bellen en vragen hoe het zit. Daarnaast toch proberen altijd zelf je wedstrijden op te geven, dan weet je zeker dat het gebeurd is.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 09:21

ik heb net gebeld met de vraag of ik er alsnog bij kon maar dat kon niet meer was al een wachtlijst van 7 personen voor de B. Wel heeft de contactpersoon gemeld dat de contactpersoon van mijn rijvereniging zondag nog gemaild heeft of er nog iemand bij zou kunnen (that would be me)

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 09:22

missmiekie schreef:
Als je al niet op de voorlopige lijst stond, dan had ik op dat moment al aan de bel getrokken. Maar daar gaat het nu niet om. Ik zou inderdaad even naar de wedstrijdorganisatie bellen en vragen hoe het zit. Daarnaast toch proberen altijd zelf je wedstrijden op te geven, dan weet je zeker dat het gebeurd is.

les voor de volgende keer... ik weet ook nog niet hoe het precies werkt allemaal ... maar ja weer een stukje wijzer Knipoog

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:27

gewoon naar de westrijdorganisatie bellen..
mij zijn ze ook een keer vergeten en toen hadden ze mij per ongeluk op het verkeerde stapeltje gelegd voor een andere wedstrijd..het werd meteen opgelost.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 12:06

ik kon er niet meer bij er was al een behoorlijke wachtlijst...
grr. geef mezelf in vervolg wel op baal er behoorlijk van !!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:14

Dat is dan idd de fout van je rij vereniging.Weet niet wanneer jij je bij hen hebt opgegeven om mee te doen?maar als ze zondag nog moeten mailen of je er bij kunt zijn ze je gewoon weg vergeten. in het vervolg gewoon lekker zelf doen veel makkelijker en je kunt t dan zelf in de gaten houden

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:35

Heel vroeger ging het bij mijn oudere vereniging ook vaak fout. Toen was er nog geen internet en moest je donderdagavond gaan bellen. Had je alles gepland was je niet opgegeven.

Ik ben blij dat ik nu alles zelf kan regelen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:21

Jolanda_ schreef:
grr. geef mezelf in vervolg wel op baal er behoorlijk van !!

Dat is inderdaad het handigst. Ja