verwijderd van startlijst!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_ViolaineHW_

verwijderd van startlijst!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 06:05

hallo

ik heb mij opgegeven voor een wedstrijd. ik was optijd met opgeven en was dus ook op de lijst geplaatst in de klasse l1 omdat ik gepromoveerd ben naar de klasse l2 en daar ook al een wedstrijd in heb gereden wilde ik dit doorgeven bij de organisatie van die wedstrijd. en heb dit meteen gedaan nadat de startlijst op startlijsten.nl was komen te staan. de zondag voor de wedstrijd (deze is op woensdag avond) werd ik van de lijst af gehaald en er werd wel l2 achter mijn naam gezet. het l2 rijdt die avond in dezelfde baan en bij de zelfde jury. op mijn oude plaats heeft de organisatie iemand anders geplaatst en er zijn 28 starts. nu wil zij mij niet plaatsen omdat er 4 l2 ruiters zijn en daarom 1 prijs en omdat ze dan 2 moeten doen (het gaat mij niet om de prijs maar om de wp's maar dat terzijde) en omdat ze er eigenlijk geen ruimte meer voor heeft omdat ze op mijn oude plaats iemand anders heeft geplaatst ...

volgens mij is de organisatie verplicht mij te laten starten omdat ze rekening moeten houden met ruiters die promoveren. en vooral omdat ik al geplaatst was in het l1 in dezelfde banen met de zelfde jury

wie weet hoe dit zit en of het in het regelement staat... (kan het niet vinden.)

groetjes Poison

Frantic

Re: verwijderd van startlijst!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 06:28

Waarom bel je niet gewoon even naar de vereniging?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 06:38

Ik had al antwoord gegeven op je vraag, die gesloten was. Zie onderaan.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 07:21

En hier weer een slotje.