Dit doe ik niet alleen, een stalgenoot van mij gaat ook mee. Zij heeft een friese hengst, dus voorwaarde voor een overnachtingsplaats is dat ook hij een plek heeft.
Fanja kan prima op de weide, geen enkel probleem. Voor de hengst zou een afgezet stuk wei ook ideaal zijn, maar een stal is ook prima
Eten voor de paarden kan in principe door onze achtervang gebracht worden, maar als de plaats van overnachting basisbrok heeft wat we kunnen kopen dan komt dit ook helemaal goed.
Een aantal overnachtingen zijn inmiddels geregeld, maar graag zou ik wat meer adressen/ mogelijkheden willen. Vandaar mijn vraag hier op Bokt.
- De eerste etappe van de route loopt van IJsselmuiden naar De Meele (bij Nieuwleusen)
Een overnachting hier is al geregeld.
- De volgende etappe gaat lopen van De Meele naar Zuidwolde. We zijn momenteel bezig met een adres, maar als er mensen zijn met fijne suggesties dan zijn die van harte welkom.
- De derde etappe: van Zuidwolde naar Nationaal Park Dwingelderveld. Zijn er mensen die een leuk/ fijn plekje weten?
- De vierde etappe: van Nationaal Park Dwingelderveld naar Orvelte/ Westerbork. Ook hier zoeken we nog een leuk en fijn plekje. Eventueel om een dagje te blijven zodat de paarden een rustdag kunnen hebben (En wij ook...)
- De vijfde etappe: Orvelte/ Westerbork naar Meppen/ Boswachterij Gees. Ook voor één van deze plaatsen zoeken we een plekje

- De zesde etappe: van Meppen/ Boswachterij Gees naar Coevorden. Hier hebben we naar alle waarschijnlijkheid een mooi plekje gevonden, maar als er mensen zijn die tips hebben voor een leuke plek; altijd welkom!
Achtervang is altijd handig, daarom: als er een mooi overnachtingsplekje is, omgeving Emmen of Emmer-Compascuum, dan is dat ook van harte welkom!
- de zevende etappe: Duitsland in. Weet iemand een plekje bij Haren (Ems) ? Eventueel met een extra dag/ overnachting om even wat extra uit te rusten?
- dan komen we aan op het laatste deel van de reis, we zijn ons aan het inlezen op het laatste stuk tot aan Groß Berßen. Alle tips en suggesties in die richting zijn meer dan van harte welkom
Wanneer willen we vertrekken:
- 29 of 30 juni. Dus aansluitend daarop vinden de overnachtingen (globaal) plaats.
Vanaf 3 juli zullen we achtervang krijgen in de vorm van camper en trailer. Spullen voor de paarden en onszelf zijn dus prima geregeld. Wel zou het fijn zijn als er bij de overnachtingsplaatsen ook plek is voor deze camper + trailer
We hebben er onwijs veel zin in!! Het is veel geregel, maar een hoop is al gedaan.
Mochten jullie leuke suggesties hebben of weten, dan hoor ik dat graag
Alvast mijn dank!
iedereen onwijs bedankt voor de reacties die ik gehad heb, helemaal super!