ik quote mezelf:
ladypaard schreef:kan ik t hier gewoon melden?
Nunspeet, vanuit het belvederebos, het spoor over direct naar rechts de ruiterroute op, ligt even verder op het pad, een grote steen. die ligt er al jaren, maar op een ruiterpad hoort ie niet thuis, hij ligt echt op een plek waar de paarden zo overheen zouden lopen,
verder is er het pad naar de zandverstuiving, die loopt langs de snelweg. het zou wat veiliger zijn als er ook een hek tussen werd gezet als ze zonodig daar een ruiterroute willen hebben.
verder is de weg (epeweg??) waar we vaak moeten oversteken, hardstikke druk, net voor het overgangsstuk, mogen de automobilisten 80 gaan rijden, waardoor ze enorm beginnen te gassen, wij kunnen ze niet goed zien, want er zitten aan beide kanten bochten.
mischien kan er hier nog een stukje 60 km worden doorgetrokken.
(voor verduidelijking pb maar even, moet even de ruiterkaart opzoeken, voor de nummers van de route)
Verder kwam ik laatst achter dat als je vanaf nunspeet rijdt richting hulshorst over de zandverstuivingen. kloppen de ruiterroutepaaltjes niet meer. er zit geen plaatje meer op, er is nergens meer een nummer te zien en er is ook geen andere route. terwijl de route wel op de kaart staat. en tussen de bosjes staan nog wel een paar verdwaalde, waar van je denkt wat doet die daar. je zou daar nog echt serieus verdwalen.
edit: ik kan van alles foto's laten zien