Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jottum schreef:Is de Nissan x-trail een geschikte trekauto voor een 2-paardstrailer?
We hebben nu een landrover disco, superauto hoor, maar erg duur.
jottum schreef:SDI dank je wel, zal ik even doen
Ikke , jij denkt dus dat ie net zo duur is in gebruik? Wat ik tot nu toe vond was een gebruik van 1 op 11
Ramona_T schreef:Maar een x-trail blijft toch een nissan he niks aan te doen.
jottum schreef:Hoe schat je de Freelander dan in qua gebruik en in vergelijk met de Disco?
jottum schreef:Dus als ik een vergelijking wil maken kan ik beter de Freelander met de Disco vergelijken, i.p.v. X-trail met de Disco?
Ramona_T schreef:Bij X-trail kun je het zelf instellen via 3 knoppen op je dashboard
Enkel is het wel zo dat de 4x4 vaak uitvalt
Ramona_T schreef:Nee
Met uitvallen bedoel ik dat je savonds je auto wegzet en hij doet het nog.
En smorgens pak je hem weer en dan is er geen land mee te bezijlen
sflj schreef:Ikke, jij bedoelt de Freelander II? Want de mijne heeft geen permanente 4 wielaandrijving. In principe worden de voorwielen alleen aangedreven, alleen wanneer ze gaan slippen werken de achterwielen mee.
En ik vind m voor een 4x4 redelijk zuinig, haal 1 op11 makkelijk ook als ik 150 van de 600km ( dan moet ik ongeveer tanken) met een trailer rij + 2 paarden en de rest voornamelijk op korte stukjes. Stadsverkeer dus.
Maar 1 op 15 red ik niet, vrees ik.