er zijn zoveel dieren die onder het motto huisdier passen dus ik dacht waarom dit "edeldier" dan niet
ik heb vroeger altijd mijn paarden ( haflinger - schet. - en nog 2 andere of een andertijdstip) bij mij in de tuin gehad en achter mijn poort een weitje bij een cafe in de tuin , en dit ging allemaal prima omgeving vond het prima en ik woon de dan ook echt MIDDEN in eindhoven vlakbij de markt
nu jaren later begonnen weer me paarden "kriebels" en kochten we weer een paardje een mini ding van haha 65cm ofzo , en die kwam bij ons dus weer in de tuin kei gezellig natuurlijk maar jah is wel klein he dus kwam er een iets grotere eentje van 143cm de moeder van het veulen wa we nu nog hebben , maar jah in ieder geval de woning bouw aan de stoep tja waarom geen idee (woningbouw zit om de hoek ) het stonk absoluut niet ze stonden op vlas en de stal was meteen schoon als ze wat hadden gedaan we zaten er immers met ons lip bekant bovenop
we gingen veel met ze naar buiten en als ze dan wat deden (poepen) maakte we het meteen schoon . toen kregen we dus de discussie met de woningbouw, huisdier of niet .
ikke zei van wel hun dachten van niet , wij konden geen bewijs vinden dat het wel een huisdier was , maar hun ook niet dat het geen huisdier was
en rechtshulp wist erhelemaal geen sikkepit vanaf , zijn maar mensen in opleiding he
tja wa doe je dan he de woningbouw heeft het er toen maar opgegooit dat er overlast was en dat ze voor een bepaalde tijd weg moesten . dit hebben we toen maar gedaan , nu mag ik mijn paard niet eens meer naar huis nemen voor een "bakkie koffie" zegmaar
af en toe denk ik er nog aan het is niet dat ik ze in me tuin wil hebben want ze hebben het geweldig in onze wei maar wil wel een keer langs me huisie gaan
met me paardje , en wil weten hoe het nou echt zit is er nog iemand met zo'n ervaring ??? zal zeker niet de enige zijn .
tot krabbels
)