Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kehdra schreef:Ik zou toch gaan voor het samen met de andere pony.
Naar beneden tuimelen lijkt me een stuk gevaarlijker, en daarbij zijn ze een stuk rustiger met een andere pony erbij.
Zo heb ik het bij die van mij vorige keer ook gedaan, en ik moet er niet aan denken, om alleen met hem over straat te gaan.

suleilitha schreef:Goeie genade, waarom ga je in het weideseizoen met een jaarling wandelen? Laat dat beestje gewoon lekker in de wei, wandelen kun je wel als ze in de winter meer op stal moeten staan.

Yinari schreef:Het kan écht geen kwaad als je je er af en toe eens mee bemoeit hoor, beetje tutten, beetje poetsen, beetje wandelen. En daarbij natúúrlijk met soortgenoten in de wei.
.
Yinari schreef:Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Een jaarling hoort zomer én winter buiten. Maar goed, daar heeft ze vast even overheen gekeken, kan gebeuren....
Die van mij is ook heel braaf, maar als ze schrikken, pfoeh, sterk sterk sterk ineens.
Ben je nu óp of onder de dijk aan het lopen?
suleilitha schreef:WAt lees ik nu, grondwerk met een entertje??????

Yinari schreef:Trouwens even gespiekt maar het is wel een pláátje! Leuk getekend ook!

marrke schreef:Kan me voorstellen dat je trots op haar bent! Heb ook even in je profiel gespiekt, het is echt een leuk beestje
@suleilitha: Vraagje, waarom ben je er hier zo op tegen dat iemand zijn jaarling wil laten wennen aan verkeer ed en ben je het wel eens met iemand die zijn jaarling een bit in hangt en een zadel op doet? ([ITP] Mijn Jaarling eenmalig met zadel en hoofdstel.)
suleilitha schreef:WAt lees ik nu, grondwerk met een entertje??????