Verliefd op paardje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Verliefd op paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 20:40

Hey hey,

ik rijd nu sinds anderhalf jaar op een klein bedrijfje met allemaal friezen en nu heb ik in het begin nogal wisselende lievelingen gehad maar uiteindelijk is er een echte lieveling gekomen. maar het is nu zo erg dat ik haar gewoon voor mezelf wil hebben.. ik ben er echt zo gek mee!
als ik er thuis over begin wordt het eigenlijk gelijk weg gepraat en beginnen mijn ouders ergens anders over! Ik heb gewoon het idee dat hun niet snappen hoe ik me voel als ik bij dat paard ben ik kan gewoon zo van haar genieten als ze alleen al op stal staat. Ik heb zelfs al een leuke stal gevonden waar ik haar graag zou willen hebben maar hoe kan ik aan mijn ouders duidelijk krijgen hoe het voor mij voelt ? Ik heb ook al een prijs indicatie gemaakt maar durf hem niet aan mijn ouders voor te leggen omdat ze het altijd al zo wegpraten!!!

Groetjes,
Elvira

cissy

Re: Verliefd op paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:31

als je nou eerst eens kijkt of je het paardje kunt betalen en ook de maandelijkse en eventuele andere kosten kan opbrengen, dan zien je ouders misschien dat je het echt meent.
Je bent nog jong en er komen nog zoveel paarden op je pad, ik weet niet of je nog thuis woont? Hou er rekening mee dat je ooit op jezelf wil gaan wonen (samen met je vriend misschien) en dat dat een hele hoop geld kost. Daar moet dat paard dan wel bij in passen anders ga je het niet redden. Je kunt het nu wel willen en helemaal verliefd zijn maar je moet wel reëel blijven en kijken of je het allemaal wel kunt behappen.