Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rhijnauwen schreef:Gezien de beide zevens zou je haast denken dat er een 7 voor het stap gedeelte gegeven zou moeten zijn. Misschien heeft de jury niet echt nagedacht over de laatste cijfers? Jammer want er had dus zeker een 7 moeten staan!(was de jury niet meer aanwezig om het na te vragen?)
, ik vind cijver op de gangen alteid maar raar van de ene jury krijg je een 6 op alle gangen en van de andere een 7
?
Suzanne F. schreef:In mijn ogen kan dit niet. 7-ens voor de stap in de proef kan geen lager cijfer worden onderaan. Je geeft het punt naar zuiverheid en kwaliteit.
Wel kan het andersom. Dus 6-en voor de middenstap en een 7 onderaan. Dan kan de opmerking bij de middenstap geweest zijn: te weinig verruiming. Maar wel een 7 onderaan omdat de kwaliteit en zuiverheid van de stap gewoon goed is.
jury schreef:Ik heb al meer opgemerkt dat veel juryleden veel te veel op een 6 blijven hangen in de beoordeling van de gangen.