Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
ben ook ooit naar een paard gaan kijken wat helemaal gepoetst en gevlochten klaar stond. Is natuurlijk heel netjes, maar ik persoonlijk wil weten hoe ie op stal is, met het poetsen enzo..dus dat schoonmaken gewoon pas doen als die mensen er zijn. scheelt je dus iig al een paar uur.
daar pas ik voor, ik zorg bij een bezichtiging dat het dier gewoon netjes is, 
Pannie schreef:tsja het bekende probleem. geloof dat iedereen daar minstens 1x last van heeft als je je paard wilt verkopen. maarja wat doe je eraan. het schoonmaken achterwege latenben ook ooit naar een paard gaan kijken wat helemaal gepoetst en gevlochten klaar stond. Is natuurlijk heel netjes, maar ik persoonlijk wil weten hoe ie op stal is, met het poetsen enzo..dus dat schoonmaken gewoon pas doen als die mensen er zijn. scheelt je dus iig al een paar uur.
De eerste klap is een daalder waard hoor!
) Scum schreef:Laten we het eens omdraaien. Ik vond het ook niet leuk toen wij naar een paard gingen kijken (op 2 uur reisafstand). Zij hadden ons gsm nummer. En toen we er aankwamen ('s avonds) zeiden ze dat ze hem zo rond 12 uur verkocht hadden aan iemand anders.
En dat is me meerdere keren gebeurt.
Ik was vrij weg van het paard, oke om te rijden maar vooral goed verkeersmak, dus voor mij was het eigenlijk in orde. Afgesproken dat ik het 's avonds zou laten weten. Enfin, ik bel dat het voor mij in orde is, moet hij ineens 250 euro meer kosten, want de andere mensen boden dat ook en aangezien het beide een goede thuis was, maakte het verder niet uit. Hadden ze dat op voorhand aan de telefoon gezegd hadden wij niet eens de moeite gedaan om helemaal tot in Dendermonde te rijden, want ik vond hem zo echt al aan de prijs voor een 11-jaarse ruin zonder papier. Paard dus niet gekocht, mensen zo voor een blok zetten eigenlijk, doe ik niet aan mee, hoe jammer misschien ook.
crossmonster schreef:Sja mensen zijn asociaal...
Als je afspreekt, er vanuit gaan dat ze een uur te vroeg kunnen komen, dus spreek evt wat later af, dat je zeker weet dat je er bent.
Vraag hun volledige naam en schrijf deze op, samen met telefoonnummer "voor geval er wat tussen komt"

moonsparkle schreef:Jullie gaan me niet vertellen dat ik de enige ben die dit meemaakt?