Maten pikeur/eurostar rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Maten pikeur/eurostar rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 10:44

Omdat hier in de ruiterwinkels nooit rijbroeken naar mijn zin of in mijn maat zijn, wil ik er 1 online bestellen.
Nu is mijn oog gevallen op de eurostar domino, maar ik ben niet zeker welke maat ik heb van eurostar.
Ik vroeg me af hoe de broeken van eurostar vallen in vergelijking met die van pikeur? van pikeur heb ik in de kinderbroeken maat 170.

Liedje

Re: Maten pikeur/eurostar rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:21

Eurostar en pikeur vallen bij mij 1 maat kleiner. Lachen Hoe het met de kindermaten zit weet ik niet eigenlijk. Had toen geloof ik ook de Domino aan van Eurostar, een 176 en normaal heb ik een 36 Ja (Van eurostar een 76, = 38 lengtemaat> valt een maat kleiner uit Knipoog )

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:31

Lie ik snap je uitleg niet Clown

Bij mij valt de 176 net ietsje ruimer dan de 36 van Pikeur.
Heb ook nog een Eurostar liggen die me past, in kindermaat, maar ben niet zeker welke maar dat is. 164 of 176?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:36

Haha, oops. Bloos Ik heb dus bij Divoza een eurostar 176 gepast. Ik dacht ook de Domino, met die klepjes op je kont. Ja Die paste goed. Van damesmaten heb ik van eurostar (En pikeur, kentucky) een 76.
76 is een lengtemaat 38, maar Eurostar (En Pikeur, Kentucky) vallen 1 maat kleiner, ik heb namelijk van normale broeken doorgaans een 36.
Zo beter? Haha!
Ik heb trouwens ook een PK maat 176 en die is eigenlijk weer veel te groot. Sigaar

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:14

Ik heb 2 Eurostar Dominobroeken in dezelfde maat als mijn gewone kleding, maat 42. Wel vind ik ze in de taille wijd vallen, ik moet ze steeds optrekken.
De Pikeurbroeken die ik heb zijn een maat groter dan ik normaal heb.