Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik loop met paard naa de trailer,ik loop langs de klep paard erop( touw los over de hals) doe de stang achter m dicht en loop naar voren om m vast te maken
eruit hetzelfde, maak m eerst los, touw over de hals. loop naar achter maak de stang los en mnr komt met mijn hand op zijn kont rustig naar achter en ik pak t touw
girlyggirl schreef:ik heb het helemaal voor elkaarik loop met paard naa de trailer,ik loop langs de klep paard erop( touw los over de hals) doe de stang achter m dicht en loop naar voren om m vast te maken
eruit hetzelfde, maak m eerst los, touw over de hals. loop naar achter maak de stang los en mnr komt met mijn hand op zijn kont rustig naar achter en ik pak t touw
, ben alleen heel benieuwd naar dit systeem.
Fitzroy schreef:Ik begreep dat het ontwikkeld werd, dus hoopte meer informatie erover te vinden.
Als jij het hebt, kun je misschien uitleggen hoe het werkt en waar het te verkrijgen is?
Mag van mij ook via PB.
Citaat:Citaat:Ja, zo laad ik mijn paarden ook, maar dat is helemaal de vraag niet! De vraag is met welk systeem je de stangen kunt laten zakken.
Men insinueerd nu maar direct dat het paard of de paarden van TS niet goed laden, maar daar gaat het hele topic niet over en is het ook niet voor bedoeld.
Ben nog steeds nieuwsgierig naar welk systeem hier bedoeld wordt.
ik denk dat de mensen ( in ieder geval ik!) alleen maar bedoelde te zeggen dat er mss een andere mogelijkheid is als een mss duur systeem en volgens mij heb ik niet gezegd dat ts haar paarden niet goed laad! het is meer een tip om mss eens te proberen. maar sorry dat het je zo vreeeeeselijk irriteert
. Was een 2-paards trailer, je kon gewoon je paard naar binnen lopen, druk op een 'knop' (of hendeltje, weet het niet precies meer) en de achterstang klapte dicht. Vanaf opzij, zag er erg solide en betrouwbaar uit. De stang was ook niet echt een stang meer, maar iets van 15cm breed met een zo'n kussentje erop. Open maken ging op dezelfde manier. We hadden ons staan verwonderen dat zoiets 'simpels' pas nu op de markt kwam eigenlijk