Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?
Gekkie_ schreef:Ik vindt de nieuwe HH zomer collectie tegen vallen
Vind de kleuren niet mooi en lijkt erg veel op de voorgaande collectie's.
magda_90 schreef:Ik hoop dat ze meerdere van die stripe kleuren krijgen, vond die dekjes erg goed.
de zomer moet nog beginnen!
Love_Youu schreef:nee, ze gaan idd. er wel op achteruit.. Ze mogen wel een keer wat nieuws gaan verzinnen:) Een keer wat nieuwe mooie kleurtjes ofzo..

Love_Youu schreef:nee, ze gaan idd. er wel op achteruit.. Ze mogen wel een keer wat nieuws gaan verzinnen:) Een keer wat nieuwe mooie kleurtjes ofzo..
Redrumfox schreef:Love_Youu schreef:nee, ze gaan idd. er wel op achteruit.. Ze mogen wel een keer wat nieuws gaan verzinnen:) Een keer wat nieuwe mooie kleurtjes ofzo..
Inderdaad.. en die pipoprintjes achterwegen laten.. Echt hoor.. ik vind die rijbroeken met die kronkellijntjes, confettiestippen, whatever echt afschuwelijk.
En zo met die petjes en die riemen en zo... Ik bedoel... Wie doet er nu een riem aan om te rijden
En idd, die flowerprint van vorig jaar... Het mag niet te kinderlijk worden, een beetje meer stijl zou niet slecht zijn.