[PG] Iwan schimmelruin? manege de Bongert Glimmen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

[PG] Iwan schimmelruin? manege de Bongert Glimmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 23:32

lang lang gelden heb ik in Glimmen op manege de Bongert gereden Iwan (schimmel ruin?) was toch echt mijn favoriet ben zo benieuwd hoe het met hem is en of iemand misschien meer informatie of oude foto's van hem heeft alvast heeeel erg bedankt

xnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:33

Iwan is vorig jaar naar de Zuidlaardermarkt gegaan daar is hij verkocht aan een mevrouw die voor een goede oude dag voor hem zou zorgen.
Ik weet niet of hij nog leeft trouwens?

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:36

Via Zuidlaren gaan alle paarden naar een "goed adres voor een fijne oude dag"................ :P :+ }:0 :n 8)7

Imre

Re: [PG] Iwan schimmelruin? manege de Bongert Glimmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:38

Waarom bel je niet even met de manege om het te vragen? :)

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:08

Als je wat weet te vinden, zou ik ook wel een foto willen zien of willen weten hoe het nu met hem is. Iwan is de eerste pony waar ik in mijn leven op heb gereden. ;) Ik weet dat hij tot een jaar of 2 geleden nog af en toe op de Bongerd stond, en daarna heb ik in het gastenboek van de Bongerd-site gelezen dat hij inderdaad op de Zuidlaardemarkt terecht is gekomen en toen aan iemand is verkocht voor haar dochtertje van een jaar of 3. Ik geloof dat dat inderdaad in Zuidlaren was. Moet eerlijk zeggen dat ik dat best schokkend vond, ik had van de Bongerd niet verwacht dat ze een van hun oude pony's (hij zal over de 30 zijn inmiddels denk ik) zo zouden doorverkopen dat die op de zuidlaardermarkt terecht komt. Maar ik denk dat hij dus uiteindelijk wel een fijn thuis heeft gevonden. :)