Fout in Z2 proef 33, nog meer fouten/onduidelijkheden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

Fout in Z2 proef 33, nog meer fouten/onduidelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 21:56

In Z2 proef 33 bestaat onduidelijkheid over het stuk verzamelde/ uitgestrekte stap. Bij onderdeel 14 wordt tussen I en S een keert- wending gevraagd met daarna uitgestrekte stap, vervolgens wordt bij onderdeel 16 gevraagd: R op de rechterhand en R-B-V van hand veranderen in uitgestrekte stap. Echter bij onderdeel 15, waar de jury de verzamelde stap moet beoordelen tussen de keertwendingen staan de letters S-I-R-I-S-I-R. Hier staat dus dat je tot aan R verzamelde stap moet rijden. Echter staat in deze vermelding een I en een R te veel, er moet staan; S-I-R-I-S verzamelde stap. Het protocol op internet is hierop aangepast.
Bron:knhs

Ik vind het wel grappig dat na een aanzienlijke tijd men er nu pas achter komt dat de Proef niet klopt.
Moet ik zeggen dat ik bij meer proeven wel eens afvraag wat ze nu precies bedoelen.

Wat vinden jullie onduidelijk aan de proeven?

KarinvdM

Re: Fout in Z2 proef 33, nog meer fouten/onduidelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:50

Dat daar een foutje staat is al eens eerder gemeld.

Ik vind de proeven niet onduidelijk.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:21

Hmm ik reed eigenlijk altijd meteen na de keertwendingen uitgestrekte stap. Het was me nooit eerder opgevallen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:36

haha was mij ook nooit opgevallen Tong uitsteken ik maak er een zo logisch mogelijke lijn van

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 11:46

Hmm, vind het wel meevallen die onduidelijkheden, zowel met rijden als met beoordelen.