Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mijn tinker die hmmmmt in zijn slaap en ik heb hem ook wel eens horen hinneken in zijn slaap. HorseyDude schreef:Klein vraagje: kunnen paarden dromen in hun slaap? en/of last hebben van nachtmerries???
dekoezegtboe schreef:ja hoormijn tinker die hmmmmt in zijn slaap en ik heb hem ook wel eens horen hinneken in zijn slaap.
Pensionnetje schreef:Mijn hengst zal vast en zeker wel dromen. Ik kan wel raden waar over....VROUWEN!
HorseyDude schreef:Pensionnetje schreef:Mijn hengst zal vast en zeker wel dromen. Ik kan wel raden waar over....VROUWEN!
Knappe merries zal je zeker bedoelen!![]()
![]()

oomens schreef:Nachtmerries
HorseyDude schreef:Kunnen paarden nou ook STAAND slapen? Ik had zoiets gelezen dat zij dat konden!
.
beentjes wapperen alle kanten op, neusgaatjes gaan op en neer, oortjes bewegen, heerlijk om naar te kijken vind ik dat
). Ik heb een konijn dat echt een trauma had toen ik haar net had. Die heb ik het eerste jaar niet zien slapen (zodra ze ook maar iets hoorde dan was ze alweer allert). Later zag ik haar wel eens slapen, maar deed ze dat 'staand'. Nu 3 jaar later moet ik haar soms echt aanporren om haar wakker te maken, omdat ze languit voor de deur ligt te dromen (incl. snurken, knabbelen, gekke geluidjes en pootbewegingen). Of te wel: dat je het nooit ziet betekend niet dat ze het niet doen.
toen lag ze helemaal knockout in de wei en je zag die beentjes zo gaan alsof ze aan het rennen was ofzo (net als wat mijn hond ook wel eens doet), en die oogleden knipperden zo. echt heel schattig. toen zat ik bij dr in de wei