Vraagje...
Ik ben bezig met mijn grote opknapproject, oftewel... mijn Volkswagen LT 40 uit 1982...
Een dieselwagentje met slechts 120.000 km op de teller en geschikt voor het vervoeren van 1 paard of 2 pony's.
Inmiddels is technisch gezien, alles vervangen wat je maar kunt bedenken om de wagen een goede quick start te geven, nadat deze enkele jaren had stilgestaan. De wagen verkeerd nu in zeer goede staat.
Nu ben ik druk bezig met de binnenkant en zit ik te dubben waar ik wel of niet goed aan doe.
Door een ongeval, waarbij nav een bumperklevende vrachtwagen, mijn jonge paard over de voorstangen van de trailer was gesprongen, vraag ik mij af of ik er goed aan doe om misschien weefrekken te plaatsen.
Nu is het wel zo dat ze op de veewagen vele malen rustiger en afgesloten staan voor overige verkeer, maar door deze ervaring, vind ik het ergens toch ook wel prettig om te voorkomen dat ze er voor overheen kunnen gaan.
Nu zag ik die Renault Mastertjes ook met weefrekken en dat zag er eigenlijk toch ook wel heel erg safe uit.
Wat vinden jullie ervan?!?